luni, 28 februarie 2011

La ESTETIKA & WELLNESS 2011 primesti in dar FRUMUSETEA




     JOI, 3 martie 2011, orele 12.00, la SALA PALATULUI, are loc inaugurarea expozitiei  ESTETIKA & WELLNESS 2011, in cadrul caruia se vor lansa oficial site-ul dedicat stilistilor, www.stilistionline.ro si www.estetikard.ro, ESTETIKARD CLUB, clubul abonatilor revistei exclusiviste de educatie estetica “Les Nouvelles Esthetiques” si cartea lui MIHAI DRAGOMIR, “Ia-ti portia de sanatate”.





       Revista ’’Les Nouvelles Esthetiques’’, condusa de 9 ani de CARMEN OKABE, lanseaza cu ocazia celei de-a VIII-a editii a expozitiei ESTETIKA & WELLNESS, doua produse online de exceptie.









    Pe www.estetikard.ro, conditia pentru a primi cardul de membru al ESTETIKARD CLUB este sa fii abonat al revistei, achizitionarea abonamentului anual facandu-se acum facil, online. Clubul este deschis si publicului larg, oricine avand posibilitatea de a accede la intalnirile lunare ale clubului.

       www.stilistionline.ro este site-ul dedicat tuturor stilistilor din domeniul esteticii profesionale: hair stilisti, makeup stylists, stilisti protezisti de unghii, stilisti extensii de gene, stilisti moda, dar si esteticieni sau specialisti spa, precum si medici de chirurgie si medicina estetica.
      Cuvantul STILIST, acum la moda, descrie nevoia de a crea STIL si ELEGANTA in viata noastra, cu profesionalism.
      Pe site-ul www.stilistionline.ro specialistii se pot inscrie gratuit cu datele personale, fie la una, fie la mai multe categorii.

     De altfel, in deschiderea ESTETIKA & WELLNESS de joi, 3 martie, orele 12.00, la SALA PALATULUI, veti avea ocazia sa ii vedeti “la treaba” pe cativa dintre acestia, contribuind la schimbarea de imagine a catorva dintre vedetele noastre:

     OANA LIS va avea un nou look, printr-un machiaj si o coafura inedite, realizate de echipa CRISTINEI GRAMA de la Salon FASON.
     Incepand de joi, FLORINA MARCUTA COTIMANIS isi va saruta sotul cu buze noi, modelate precum vedetele de la Hollywood, ea beneficiind de o procedura de augmentare de buze, volum si contur, cu corectare de riduri hiperactive faciale, performata de catre doctorul chirurg estetician ARDESHIR VAHIDI, intors special pentru ESTETIKA & WELLNESS de la Londra.

     Tema ESTETIKA & WELLNESS din acest an este Femeia Viitorului.
     
     CARMEN PLESEA va fi purtata in VIITOR, prezentandu-ne un look futuristic realizat de echipa Agentiei sale de modeling, KAO FASHION (ANTONIA IOANA- makeup artist si HENT- hair stilist, cel care, in cadrul editiei de anul trecut ESTETIKA & WELLNESS i-a creat lui  



    CARMEN cele doua coafuri extravagante, atat de mediatizate in mass media, cea cu globul fiind preluata si in cadrul emisiunii in care CARMEN si HENT sunt personaje, respectiv "Mondenii" - Prima Tv, iar cea cu cele 3 coarne, fiind protagonista unei sedinte foto inedite, in sicrie de lux, alaturi de pitonii KAA si HEZ ).     








      




      IOANA POPESCU, redactor sef al revistelor "SOC" si "CE?" proaspat "tunata" de catre dr. chirurg estetician CRISTIAN NITESCU, se va “asorta” si ea temei principale a evenimentului, tot cu ajutorul echipei de profesionisti a  Agentiei KAO FASHION.








     Tinutele care vor intregi aspectul futurist al lui CARMEN PLESEA si IOANEI POPESCU vor purta semnatura stilistului SONIA TRIFAN.


      Pe parcursul celor 4 zile concursurile cu teme: Bodypainting - Super-eroi, Nail Art - Pictura futuristica, Makeup - Femeia Viitorului, Cut&Colour - Technosensibility, Coafura -Vis si realitate, vor incanta publicul.




     Conferintele prezentand ultimele tendinte in chirurgia estetica sau in tratamentele spa, alaturi de show-urile de coafura si machiaj se vor bucura, ca in fiecare an, de un real succes. 



      Cu aceeasi ocazie, in cadrul deschiderii oficiale de joi, 3 martie, ora 12.00, se lanseaza cartea "Ia-ti portia de sanatate" a lui MIHAI DRAGOMIR, antrenor de fitness cu o reputatie remarcabila in Romania si in strainatate. Cartea lui Mihai Dragomir este un indemn adresat tuturor celor care doresc sa-si schimbe viata intr-una mai sanatoasa, indiferent de varsta, sex, preocupari.
      CRBL si BOBBY VOICU vor povesti cum a functionat pentru ei programul CardioMix, primul si singurul concept de fitness anti-aging din Romania, creat de MIHAI DRAGOMIR.

       Vor fi prezenti: VALENTINA PELINEL, imaginea din acest an a ESTETIKA & WELLNESS, LUMINITA NICOLESCU, antrenoarea sa, impreuna cu care a realizat in 2010 DVD-ul „Esti asa cum vrei sa fii!”, FLORENTINA OPRIS, una dintre primele vedete care a sustinut sportul si alimentatia echilibrata, COTI GRAMESCU, antrenoare fitness la GetFit si, recent, la emisiunea „Marele Castigator”, CIPRIAN SORA, luptator K1 si VALERIA RACILA Van GRONINGEN, fosta campioana olimpica la canotaj, Presedinte al Asociatiei Bucharest Running Club, reprezentanti ai showbiz-ului autohton: OZANA BARABANCEA, cantareata de opera, recunoscuta in lume pentru show-urile de jazz, ROXANA ILIESCU, prezentatoarea rubricii mondene din cadrul emisiunii „6! Vine Presa!”, de la B1 TV, ILEANA BADIU, Managing Partner Wunderman si CARMEN NEGOITA, general manager Body Art Wellness Club.

  Ca invitati din strainatate vor participa: dl. MARCO PICCININ, makeup artist international si consultant de imagine, care a realizat imaginea pentru companii ca Lavazza, De Agostini si Ferrarelle, a colaborat la show-uri Wella, Indola, Lisap, Revlon, L’Oreal si cu artisti faimosi precum Bruno Biagi, Pascal, Stefano Anselmo, Diego dalla Palma si dl. PAOLO CASCHERA, specialist in managementul Spa-urilor, partener al unora dintre cele mai luxoase hoteluri din lume, fondatorul companiei Beauty&Wellness, filosofia Spa semnata PAOLO CASCHERA avand la baza 3 concepte importante: stil, ospitalitate si competenta.

    CRINA MATEI, VIOREL LIS, care nu o va scapa din ochi pe OANA, DANIELA SFRIJA, Director Brand Pilot – Nutrizzia si BOGDAN GAMALET sunt doar o parte dintre invitatii confirmati pentru deschiderea oficiala a ESTETIKA & WELLNESS 2011.

     Va asteptam la ESTETIKA & WELLNESS 2011, intre 3 si 6 martie, joi-sambata 10.00-18.00, duminica 10.00-16.00, la Sala Palatului, pentru a primi in dar frumusetea.

     




                         www.LNE.ro
    
     Vizitatorii expozitiei vor primi la intrare ultimul numar al revistei “Les Nouvelles Esthetiques”, pe a carei coperta o pot admira pe ANDREEA ESCA .








 Reprezentantii mass media sunt rugati sa confirme prezenta si numarul de persoane! 


Pentru alte detalii si foto:
Carmen Plesea, PR events & manager Agentia KAO FASHION
Tel: 0722.499.301 / 0765.490.002
e-mail: kaofashion@gmail.com

Articole aparute pe aceasta tema:
http://bucuresti.tonight.eu/eveniment/estetika_wellness_2011

sâmbătă, 26 februarie 2011

CONTINUATI BOICOTUL la benzinariile PETROM si OMV !

    PETROM a ieftinit benzina la pompa cu 0,03 bani. Marele lor bos(s) a spus ca e "destul pentru nespalatii astia" (de romani).     Cand i s-a replicat ca protestul ar putea dura, dandu-le peste cap afacerile, a raspuns : " ROMANII SUNT CACACIOSI, NICIODATA NU AU TERMINAT UN LUCRU PE CARE L-AU INCEPUT !"
    Continuati boicotul ! 
    NU MAI CUMPARATI DE LA PETROM SI OMV pana nu ajung la 4 lei / litru benzina 95
     Daca nu vand, li se blocheaza stocurile, transporturile de alimentare fac cale intoarsa…
FRANCEZII AU FACUT LA FEL SI DUPA 5 ZILE, CEI DE LA SHELL AU CEDAT. 
Daca ai demnitate, trimite mai departe.

vineri, 25 februarie 2011

DIANA FANEA si a ei "INOCENTA FURATA"

 
   Desi in zilele noastre, aceasta nu mai este o "meserie" prea bine dezvoltata, nici apreciata pe masura muncii depuse, DIANA FANEA (17 ani) incearca sa ne dovedeasca contrariul.
     In urma unei experiente dureroase din copilarie, aceasta, a inceput sa scrie, "asezand", pe o foaie ( sau mai multe) de hartie, toate gandurile ei.
     Desi procesul a fost destul de lung, greu si obositor, un proces care include foarte multa munca, concentrare si inspiratie, DIANA a publicat, in cursul anului 2010 doua carti, cu ajutorul unu site-publisher international.
 




        Prima, intitulata "INOCENTA FURATA", prezinta viata autoarei, pana in momentul in care s-a apucat de scris. E o poveste despre iubire, viata si moarte, auto-cunoastere, dar si, din nefericire auto-distrugere, pierdere, decadere..


      A doua carte,  "DESPRE ADOLESCENTA", este, asa cum prezinta si titlul, intreaga etapa, prin care un adolescent trece : momente de fericire, dezamagiri, prima iubire, diverse experiente, drumuri alese in viata, pasi adolescentini.


      


     DIANA spune astazi " Sunt mandra si fericita. Desi multa lume m-a criticat si judecat, mai ales pentru publicarea cartii "INOCENTA FURATA", eu sunt foarte multumita ca am putut trece, peste anumite experiente urate din viata mea. E minunat sa vad ca tot cosmarul prin care am trecut, la o varsta destul de frageda a devenit acum un vis frumos. "

     
      DIANA FANEA scrie astazi, inca o carte, care va fi lansata in cursul lunii martie, pe acelasi publisher, dar si in librarii.
    " Am decis sa o public si in librarii, e mai usor pentru oamenii care vor sa o cumpere."
Cartea se numeste "HUSKY" ( titlul nu are legatura deloc, cu binecunoscuta rasa de caini). Desi nu este foarte cunoscuta, DIANA se bucura de succesul pe care cartile sale il au, in fata familiei si a prietenilor sai, dar, spune ea, isi doreste ca intr-o zi sa " se poata schimba lumea" si in locul fetelor care apar la televizor/presa din diverse motive penibile, sau minciuni, sau doar pentru ca "tati are bani si imi cumpara televiziunea", sa apara oamenii, ca mine si ca multi altii, care intr-adevar merita, care intr-adevar muncesc.     
     Pentru ca nu e usor sa scrii doua carti, din contra sunt nopti nedormite, fraze scrise pe servetele (cand vine inspiratia, nu ai ce face) si multe, multe altele. Pacat insa, ca munca depusa in aceasta " meserie " nu mai este recunoscuta, prea mult, in tara noastra. "
    Cei care vor s-o contacteze pe micuta si talentata noastra scriitoare, o pot gasi pe facebook:
Diana Fanea - Writter&Lyricist
http://www.facebook.com/pages/DianaFanea-WriterLyricist/100529133357399

DONEAZA si TU o CONSERVA pentru CATEII din adapostul "LAILA"

    
     Sâmbătă 26 februarie 2011, între orele 11.00 şi 16.00, la intrarea Ghe.Şincai a Parcului Tineretului, colectăm mâncare pentru căţei.
     Mâncarea va ajunge la cele câteva sute de suflete din adăpostul "LAILA".
     Oricine poate ajuta, oferind o conservă, câteva bobiţe sau anunţând cât mai mulţi prieteni sau colegi.
     Vă mulţumim din suflet.

     Persoane de contact: Adina: 0751.268.198; 
                                          Olimpia: 0786.738.015;
                                          Mihai: 0764.712.462; 
                                          Andrei: 0723.546.467.

marți, 22 februarie 2011

LASA-TE SI TU FURAT! NUMAI la KAUFLAND PLATESC FRAIERII cu 19 % MAI MULT si sunt FURATI IN LANT!

       !!!! De cate ori se va "excita" vreun anonim (vorba vine, oricum IP-ul PC-ului ramane) trimitandu-mi amenintari sau jigniri la acest articol, il voi reposta peste tot pentru a reatrage atentia cumparatorilor asupra  neregulilor de la KAUFLAND... Deci... 

   Oare de ce KAUFLAND-ul este pe locul 2 in topul celor mai reclamate hipermarket-uri din Romania???? 
http://www.apropo.ro/news/cele-mai-reclamate-hipermarket-uri-din-romania-8590636
   Iata cateva motive: 

        Desi CRIZA si guvernul ne fac sa traim cele mai grele vremuri dupa 1989, avand in vedere ca au fost taiate salariile, pensile, au crescut si s-au inmultit taxele, etc, iata ca se poate si mai rau…
        Notiunea de supermarket, hypermarket, en-gross duce la ideea de economie, in sensul ca, daca vei cumpara doua sau mai multe produse de acelasi tip (nu neaparat), produsul in sine va fi ceva mai ieftin decat in minimarket, butic, alimentara, etc.
       Si iata cum, datorita acestei politici, au disparut majoritatea magazinelor de cartier, care pentru “a supravietui”, erau nevoite sa aiba un adaos la pretul produselor, pe care clientii le gaseau mai ieftin la mastodontii de mai sus.
       Mizand pe anihilarea micilor magazine si pe faptul ca le disparuse concurenta, ulterior, mastodontii au inceput sa ridice preturile, usor usor, de multe ori depasind preturile din magazinele de cartier. Dar nu s-au multumit numai cu atat.
      Prin diferite modalitati, despre care aflam din cand in cand din mass media sau putem citi pe internet cautand reclamatiile cu numele acestor colosi, acestia au inceput efectiv sa insele “en gross” populatia.
     Numai mie, in KAUFLAND COLENTINA, mi s-a intamplat de doua ori, dar modalitatile de a fura erau diferite si le voi prezenta in cele ce urmeaza.



        Saptamana trecuta, mi-am dat intalnire cu mama, la KAUFLAND COLENTINA, pentru a face cateva cumparaturi. La casa, desi aveam cosul aproape gol, am achitat 326, 43 RON.
     Am descarcat cumparaturile din cos in masina si m-am urcat la volan, dar nu am pornit. De obicei, nu verific bonul (GRESEALA PE CARE O FAC MULTI CLIENTI!!!), insa acum, un sentiment ciudat imi dadea senzatia ca am fost furata. I-am cerut mamei mele bonul, pentru a-l verifica.
    As face o gluma, apropo de presentimentele mele, dar nu e cazul.
     LOVITURA DE TEATRU!!! Dupa a 13-a pozitie inregistrata de casa de marcat, desi nu am cumparat chiftelute, acest articol aparea pe bon !!!!"  introdus manual  
Introducere manuala 




2, 033 x       24, 9
Chiftelute       50,62

    Ceva mai jos, in loc de 5 cutii de pate de ficat de pui HAME erau trecute 6, deci inca 1, 75 LEI
     In total, o hotie de 52, 37 LEI, la un total de 274, 06 LEI, respectiv 19,108 %, adica fraierii de clienti mai platesc un TVA la KAUFLAND (in procentajul vechi).
    Am fotografiat bonul, am coborat cu mama din masina si m-am dus sa fac reclamatie.
     La informatii, am explicat despre ce este vorba, mi-au cerut bonul pentru verificare, si, in prima faza, crezand ca “s-a-ntalnit hotul cu prostul”, mi-au spus ca probabil avusesem alt produs in cos de valoarea respectiva. Le-am spus ca este exclus asa ceva si, daca un produs nu putea fi citit de casa de marcat, era logic sa-mi fie atrasa atentia asupra acestui lucru de catre casiera. Lucru care nu s-a intamplat. Le-am cerut sa verifice pe camerele de luat vederi.
     N-am apucat sa dau doua telefoane, ca, in mai putin de 8 minute!!!, s-a facut verificarea pe camera si mi-au spus ca “Da, aveti dreptate. Nu ati cumparat chiftelute”… (De parca noi nu stiam asta. Mama, in vecii vecilor nu ar cumpara chiftelute gata preparate! Ea cumpara carnea proaspata, o toaca, o combina, stie ce mirodenii pune, etc…)
      Sincera sa fiu, eu cred ca nu aveau timp sa verifice… Numai pe bonul meu erau 42 de produse, 43 cu “chiftelutele”. Deci, ca sa te duci pana la incaperea in care sunt inregistrarile camerelor de luat vederi, sa cauti casa de marcat respectiva, camera de luat vederi alocata casei de marcat, sa apropii imaginile, sa verifici 42 de produse, sa te intorci la Biroul de Informatii, NU PUTEAI SA FACI ATATEA IN 8 MINUTE!!!
     Acestia, stiindu-se cu musca pe caciula (si o sa vedeti de ce), poate si pentru ca m-au recunoscut si au vazut ca am pus mana pe telefon instantaneu, au spus ca am dreptate si ca imi returneaza banii. A urmat urmatorul dialog:
CARMEN PLESEA : In regula, dar ce se intampla daca nu ma uitam pe bon?!
Lucrator KAUFLAND: Verificati acasa si va intorceati.
CARMEN PLESEA: Si daca nu verificam? Ramaneam furata cu peste jumatate de million de lei vechi?!
Lucrator KAUFLAND: Nu a fost cu intentie. Probabil ca a fost o greseala.
CARMEN PLESEA: A fost o hotie, nu o greseala intentionata! De unde si pana unde
?! Daca fiecare client ar fi furat in acest mod, indiferent de suma, concluzia e urmatoarea: casierele isi fac cumparaturile pe banii clientilor!
Lucrator KAUFLAND: Nu exista asa ceva, deoarece ele sunt controlate la plecare.
Atunci, intreb eu, daca eu nu am luat chiftelutele, dar le-am platit, inseamna ca ele nu trebuie sa mai existe pe inventar si nici in magazin. Sau, gandindu-ma mai departe, poate chftelutele nici nu au existat si, prin niste “miscari” ale caselor de marcat, banii furati conform
, sunt scosi din casa si bagati in buzunar. Acum ramane de vazut in buzunarele cui intrau…
       Din cate am inteles, aceste nu apar pe ecranul pe care se uita clientul la casa, deci acesta nu are de unde sa stie ca a fost furat, decat daca verifica bonul ulterior.
      Mi s-au cerut datele personale, m-au pus sa semnez pe o foaie “Derulare reclamatii produse – RETUR”, nefiind singura din acea zi sau tura, dupa cum se vede in foto.
     In prima faza, mi-au returnat banii pe “chiftelute”, apoi am intrebat de cea de-a sasea cutie de pate si, fara sa mai intrebe persoana care fusese la “verificare” (care please deja), lucratoarea mi-a returnat banii si pe aceasta. Cred ca daca ceream banii pe orice, ii primeam, numai ca sa scape de mine.
      Lucrurile nu s-au terminat aici. Am revenit, cerand sa vorbesc cu directorul magazinului. Bineinteles, ca nu s-a putut din prima si a venit altcineva la mine. Povestind de la capat ce s-a intamplat, acesta, dupa ce m-a lasat cateva minute sa astept, a revenit si m-a condus la director… Iar am povestit, am aratat bonul si mi s-au dat aceleasi explicatii anormale. 

Am spus ca eu nu pot lasa lucrurile asa. Insa, avand in vedere ca nu reusisem sa gasesc un sponsor pentru a putea s-o trimit in Moscova – RUSIA, pentru a reprezenta ROMANIA, la concursul international “LITTLE MODEL OF THE WORLD” pe BETTY KERESZTENNY - minimodel al Agentiei KAO FASHION, 9 ani, MISS "FOTOMODEL 2009" la concursul international "BEST CHILD MODEL of the WORLD 2009", MISS "I RUNNER UP 2010" si "FACE of SOL HOTELS 2010" la concursul "BEST CHILD MODEL of the WORLD 2010", mi-am spus ca pot trece peste incident, NUMAI daca Societatea KAUFLAND imi va sponsoriza plecarea acestui copil in RUSIA.
     Nu am vehiculat nicio suma, dar oricat as fi spus, societatea avea mult mai putin de pierdut daca se dorea
    Fiind la mijloc week-end-ul, de-abia dupa cateva zile am fost contactata, pe data de 21.02.2011, orele 14.22, de pe nr 0372.091.070. de catre unul dintre directorii de marketing KAUFLAND ROMANIA.
       Am povestit intamplarea din nou si CULMEA!!!, mi s-a spus ca poate aveam in cos un produs de aceeasi valoare cu chiftelutele. INCREDIBIL, DAR ADEVARAT!!! Cu filmarile in mana, nu e posibil asa ceva!!!

      



     De asemenea, dl director m-a anuntat ca nu pot sponsoriza decat cazuri sociale si nu o pot ajuta pe fetita mea.
       Acestea fiind spuse, dl.director m-a rugat sa nu fac public acest incident, considerat de dansul singular. Raspunsul meu a fost la fel de negativ ca si cel primit la randul meu.






     O alta modalitate prin care am fost furata vara trecuta, este urmatoarea:
      La raft, era o oferta de sosete. Cumparai 5 perechi si iti revenea perechea la maxim 1, 5 lei. Dupa ce am achitat la casa, am verificat bonul si, spre stupoarea mea, perechea costa peste 5 lei, deci platisem de aproape 4 ori mai mult. Am facut reclamatie si am fost cu una dintre angajate la standul respectiv, pentru a dovedi ca am dreptate. Bineinteles, ca aveam. Raftul era plin cu sosetele la oferta si pretul pe care il stiam eu. A incercat sa ma prosteasca cu faptul ca era o incurcatura, si de fapt erau altele sosetele la oferta, si eu i-am spus ca nu ma intereseaza si ca nu e vina mea. Mi-au lasat sosetele si mi-au returnat banii integral. Am semnat si atunci, la fel ca si acum.
        La postarile mele pe diferite site-uri in legatura cu aceasta hotie, mi s-au semnalat si alte nereguli si modalitati de furt, practicate de acesti colosi:
      „Eu am fost 1 singura data in kaufland si cand am vazut mucegaiul de la mezeluri si aia se apucase atunci sa spele acolo cu detergenti...mi se intorcea stomacul pe dos eram si gravida atunci,de atunci nu am mai intrat in magazin de la ei.eu sunt linistita in acest caz”
      „eu am fost o data dimineata la magazin si am platit cu cardul, 2 zile nu am mai fost acolo si stiu cu cati bani am ramas pe card....dupa 2 zile ma uit pe contul dupa internet si vad ca am fost de 2 ori la magzin :)) nu o data cum stiu eu :)) m-am invatat minte si imi scot bani de la bancomat si platesc
      „la mine mi-a spus ca nu am bani destui pe card si l-a validat de 2 ori .nu i-am spus nimic vanzatoarei ca stiu ca nu a fost cu intentie,insa a fost ceva urat asta,iar eu nu insist cand spune ca nu sunt bani pe card,sa nu deranjez oamenii care stau la rand si asteapta dupa mine...pana la urma i-am dat jumate din suma cash si jumate cu cardul si a putut asa...dar a doua oare tot nu imi amintesc cand am fost la magazin ca era asa urat afara de nici la geam nu ieseai de frig’’

     "... plus ca de Kaufland am auzit la multa lume ca au produse expirate , ma uit de 10 ori la un produs inainte sa-l cumpar dar nu stii niciodata ce e in ambalaj si de cat timp ca o data se poate modifica foarte usor cu un pic de acetona .Asta e jungla in care traim !!!!!"
      " si mie mi s-a intamplat la kaufland din rahova. cu 30 roni m-au furat, nu e o suma foarte mare, dar pana la urma platesti motorina sau benzina la masina pana acolo. banii mi-au fost restituiti."
     "Carmen draga cu parere de rau ptr toti consumatorii, dar tare mai ai dreptate !!!!se mai intampla in schimb si un alt fenomen si anume ,,,,pretul de pe raft nu este acelasi cu cel incasat, deci nu avem de facut altceva decat sa ne inarmam cu carnetel de notite si sa notam totul:)))) rahat de sistem! ia sa le traga si la acestia niste amenzi usturatoare si sa fie obligati si la despagubiri morale sa vedem daca se mai intampla asa ceva? poate ca da,,,,dar cu siguranta in cazuri izolate!" 
    "Referitor la subiectul Kaufland :
La depozitul Kaufland se dezlipesc termenele de valabilitate ale produselor si se lipesc altele, asa se procedeaza cu, conservele.
Deci, sunt sanse mari daca, cumperi o conserva sa aiba termenul de valabilitate fals. " 
    Iata ce mesaj privat am primit pe facebook, de la PM (nu dau numele decat daca doreste) 24 februarie la 00:43 
 "Buna. Eu sunt o fosta angajata la depozitul Kaufland, care acum se judeca cu ei, tocmai pentru atatea ilegalitati cate fac..
Personajul denumit director Kaufland, se numeste Grigorescu Bogdan, si e unul dintre cei mai mari hoti. de ce zic asta?motivul pt care m-a concediat, exact acest domn, este ca am anuntat ca sefa mea fura. Iar aceasta a ales sa-mi inchida mie gura..
Sunt reale chestiile cu produse expirate, si ati fii oripilati sa vedeti sobolani, pisici in depozit..viermi in produse, si multe alte vietati..
Nu te lasa, iar in cazul in care ai nevoie de informatii, sau orice referitor la acest subiect, apeleaza cu incredere, ca poate asa mai dispare mafia din tara asta, care se duce tot mai in jos.. "

   P.S. Dupa ce am postat articolul de mai sus aici pe blog, pe facebook si pe multe alte site-uri si am dat sute de comunicate de presa, am fost contactata de catre producatorii emisiunii "UN SHOW PACATOS" - ANTENA 1, pentru a aparea cu acest subiect IN EXCLUSIVITATE, la emisiunea respectiva. 
http://unshowpacatos.a1.ro/subiectele-zilei/Telespectatorii-solidari-cu-Carmen-Plesea-si-revol_2211.html
http://unshowpacatos.a1.ro/
 http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/71070/Carmen-Plesea-pacalita-la-casa-de-marcat-a-unui-hipermarket/ 
   Fiind contactati si cei de la KAUFLAND pentru dreptul la replica, acestia, au refuzat prezenta in emisiune si au trimis un raspuns oficial, prin care spuneau ca isi cer scuze pentru acest caz SINGULAR!!!
    Ei bine, numai mie deja mi se intamplase de doua ori, deci departe de a fi SINGULAR ... 
   Insa, CULMEA MASOCHISMULUI, cine credeti ca m-a sunat inainte de pleca la emisiune?!... MAMA... Crezand si ea ca poate era o greseala atunci cand am fost pacalite impreuna, in ziua in care eu eram invitata la "UN SHOW PACATOS" pentru a dezbate acest subiect, s-a gandit sa mai arunce cu banii in buzunarele hotilor. Zis si facut! S-a dus la KAUFLAND, a vazut o promotie de prosoape de hartie... 2+1 GRATIS, pretul de la raft si de pe bannerul de deasupra fiind 2,35 LEI. Ca de fiecare data, NU A VERIFICAT BONUL si de-abia cand a ajuns acasa a observat ca platise pe acel pachet suma de 11, 99 LEI, deci aproape TRIPLU !!!  ( In loc de 4,7 LEI, adica 2 x 2,35 LEI, pentru ca una era GRATIS, a achitat 11,99 LEI). Deci, in loc sa plateasca 62, 84 LEI,  a platit 69, 13 LEI, adica cu 11% mai mult... Parca era un caz SINGULAR, nu?!
  Iata ce mesaj am primit pe facebook pe data de 19 martie si raspunsul meu catre acest Gorcia Ciprian (http://www.facebook.com/?sk=inbox&action=read&tid=ced9b015e407456f8c339eda9e246b40#!/profile.php?id=100001364585192)

    • Gorcia Ciprian
    • Buna sparto !!!! Imi pare bine de cunostinta , sunt un angajat al kaufland-ului. nu stiu poate te gandestii si ce daca dar uite cum sta treba din cauza prostiei tale eminente si iq-ului tau scazut( 30) am fost demis de la locul de munca . Nu iti port pica dar iti doresc MOARTEA si sper ca gura aia a ta mare sa fie umpluta cu altceva (p_ _ _ e)( u poti sa zici ca sunt prune dar nu sunt ). Mias dori ca u sa imi dai un raspuns inteligent cum ar face unele vedete dar u sa nu o faci pentru ca nu esti o vedeta dar nici capabila de a lega 2 cuvinte .
      O alta chestie pe care as vrea sa o aduc in viata ta este oglinda , este un obiect in care te poti vedea asa cum esti ( oribila , zdreamta , penala , boarfa , inculta , retardata , clontoasa etc ) asa ca fa ceva cu tine si te rog nu mai strica viietile altora doar ptr ca mama ta este o proasta si ptr ca si u esti distrusa ok TE PUP DULCE

    • Pentru ca mi-ai jignit mama, vei aveai plangere la politie... degeaba iti vei sterge contul... toata tara va vedea figura ta, pentru ca am pozat contul tau... in primul rand, la casa de marcat, cand am fost eu cu mama, era o femeie, deci tu, cine stie, cum ai furat Kaufland-ul sau clientii acestuia, daca ai fost dat afara acum... "mi-as" se scrie cu cratima, "zdreamta" presupun ca e fiul mamei tale, iar IQ (intelligence quotient) se scrie cu majuscule... "Distrusa" asa cum sunt, am deschis ochii multora... restul e cancan... ma scuzi, ma duc sa vomit intens...
   
 






















Astept in continuare reactiile celor care au patit aceste "intamplari singulare"

  "Buna. Eu sunt o fosta angajata la depozitul Kaufland, care acum se judeca cu ei, tocmai pentru atatea ilegalitati cate fac..
Personajul denumit director Kaufland, se numeste Grigorescu Bogdan, si e unul dintre cei mai mari hoti. de ce zic asta?motivul pt care m-a concediat, exact acest domn, este ca am anuntat ca sefa mea fura. Iar aceasta a ales sa-mi inchida mie gura..
Sunt reale chestiile cu produse expirate, si ati fii oripilati sa vedeti sobolani, pisici in depozit..viermi in produse, si multe alte vietati..
Nu te lasa, iar in cazul in care ai nevoie de informatii, sau orice referitor la acest subiect, apeleaza cu incredere, ca poate asa mai dispare mafia din tara asta, care se duce tot mai in jos..
    "Sunt Adrian din ploiesti si vreau doar sa-ti mai zic ceva..aceasta manevra cu casa de marcat are un buton pe lateral si baga de la ei..am vazut cu ochii mei asa ceva in Plus...si mai fi atenta la taximetristi,au aceiasi inventie ca si casa de marcat "maimuta" de exemplu..sa zicem de unde am stat eu in bucuresti in crangasi,chemi taxiu pe ceahlaul si spui sa te duca la gara de nord..iti ia cursa maxim 5 lei iei ti-o baga de 10-12 lei,are un buton pe schimbator sau pe frana de mana..deci fi atenta..." 

 26iulie 2011
        Doar nu credeati ca simpla mea aparitie la emisiunea "UN SHOW PACATOS", in urma semnalului de alarma tras in acest articol asupra hotilor de la casele de marcat (cu sau fara cunostinta sefilor?!), i-a potolit pe cei care stau la casele de marcat si te fura cu zambetul pe buze...  
Iata o mica dovada:
     Asa cum va relatam mai sus, mama, chiar si in urma experientei de mai sus, a continuat sa faca cumparaturi la Kaufland, ce-i drept, muuuult mai atenta... 
Duminica, 24 iulie 2011, asteptand la casa de marcat (POS: 024/ Cas: 0199, Bon Fiscal 108 , ora 11:39:22),  a avut parte de o noua surpriza: cele doua persoane din fata ei au fost inselate la casa de marcat, una dupa alta, in doua moduri diferite si anume:
1. Penultima persoana dinaintea mamei mele, verificand bonul la casa, a observat ca o geanta care la raft era la pret redus la jumatate, s-a trezit cu geanta platita dublu, respectiv de 4 ori mai mult decat trebuia sa plateasca. Bineinteles ca a facut scandal si Kaufland-ul i-a inapoiat banii ( deci avea BF: 106).
2. Ultima persoana din fata mamei mele (BF: 107), vazand ca se intampla lucruri necurate la casa de marcat si-a verificat bonul si, SURPRIZA! In loc de o punga inscrisptionata Kaufland, casiera ii trecuse doua. Stiti cum se apara casiera?!? Spunand ca este incepatoare. Ma intreb oare de ce aceste casiere "incepatoare" nu gresesc si in favoarea clientilor ci numai in favoarea Kaufland-ului. Oare isi iau procent la cat fura clientii??? Bineinteles ca si pagubitul dinaintea mamei si-a primit banii inapoi.
3. Mama, fiind martora la cele doua scandaluri din fata ei si stiind ca nu are decat 2 produse in cos (o rezerva lichida pentru tantari si o bucata de muschi file), a fost ferm convinsa ca ar fi prea strigator la cer, ca sa fie si ea furata... Asa ca, a plecat acasa fara sa se mai uite pe bon. Nu mare i-a fost surpriza cand s-a uitat acasa pe bon si a descoperit o punga de 0,72 lei, pe care nu a cumparat-o. KAUFLAND-ul poate carcoti si nega cat doreste, poate interveni si spune din nou ca este o "greseala singulara",  insa dovezile celor trei inselaciuni la rand, doar la o singura casa de marcat, sunt pe camerele de luat vederi . 
 

luni, 21 februarie 2011

BOGDAN STOICA, KO la ELEVUL lui REMY BONJASKY

                  Kick-boxing-ul romanesc a stralucit la Sofia

    BOGDAN STOICA a reusit un meci senzational vineri, la Sofia, in Bulgaria.
    Invitat sa participe la competitia REAL PAIN CHALLENGE - RISING FORCE, BOGDAN a facut o noua surpriza, reusind sa il invinga pe adversarul sau din Olanda, experimentatul FRED SIKKING.
    Olandezul, elevul lui REMY BONJASKY, a avut un meci scurt cu tanarul BOGDAN STOICA, cel mai aplaudat meci al Galei. BOGDAN STOICA l-a facut KO pe elevul lui BONJASKY chiar din prima repriza, lupta fiind pe reguli K1. FRED SIKKING s-a aflat astfel la al doilea KO suferit in cariera sa de peste 50 de meciuri la activ.

    Invitatii speciali ai serii au fost campionii mondiali ALISTAIR OVEREEM si REMY BONJASKY, ultimul urcand si in ring pentru a-si ingriji elevul dupa KO-ul dat de romanul STOICA.



     Cupa i-a fost inmanata lui Stoica de catre promotorul EDUARD IRIMIA, prezent si el in sala.


    Dupa meci, managerul lui OVEREEM i-a facut o oferta antrenorului ALIN PANAITE pentru tanarul sportiv, refuzata insa de acesta. In schimb, FRED SIKKING va veni in Romania o luna de zile pentru a se antrena alaturi de elevii lui PANAITE.
  


      BOGDAN STOICA este considerat unul dintre cei mai buni luptatori ai momentului, avand 88 de kg si 21 de ani.  
      BOGDAN STOICA se pregateste acum sa reprezinte Romania in gala Super Kombat de la Valcea, din 18 martie, acolo unde lotul national de luptatori ai Romaniei se va infrunta cu lotul national al Italiei. Meciurile fac parte din noua gala care se desfasoara dupa reguli K1, Super Kombat, pe care promotorul EDUARD IRIMIA a infiintat-o alaturi de WAKO (World Association of Kick-boxing Organizations).

Pentru alte detalii si poze,
 

BAIRAM de BAIRAM la lansarea oficiala a Companiei de transport "VARDAR Turizm"


   CARMEN PLESEA a organizat duminica, 20 februarie 2011, inaugurarea Companiei de transport intern si international  „VARDAR Turizm" (Sos. Viilor nr. 79, vis-a-vis de Spitalul de Pneumologie).
      
 Bufet suedez, insa cu produse traditionale turcesti, dintre care amintim doar cateva : kebab, mici, produse de patiserie si cofetarie precum baclavale colorate, ceaiuri, 

ayran (iaurt) si sampanie la discretie, muzica si elemente traditionale din bogata tara a lui Baiazid, baloane, flori si plante exotice, 
binecunoscuta coroana de flori (la turci, simbol al bucuriei), au intampinat oamenii de afaceri turci si romani, vedetele (Ioana Popescu, Carmen Plesea, Antonia Ioana si modelele Agentiei KAO FASHION, Sakira Fakira), 



reprezentantii mass media si primii clienti ai Companiei ‘’VARDAR’’.
    Desi vremea nu a tinut deloc cu invitatii, ninsoarea incepand inca de la primele ore, singura femeie fakir din Romania, Sakira Fakira si-a facut aparitia intr-un costum oriental extrem de sexy si lejer, in spatiul deschis, unde si-a executat cunoscutele numerele de aruncat flacari si belly dance.
      Pentru a face o inaugurare extrem de pompoasa, „VARDAR" a pus la dispozitie, imediat dupa deschiderea oficiala, nu mai putin de 7 (sapte) autocare ale firmei, care au transportat GRATUIT, dus-intors, 200  de persoane, pe ruta Bucuresti – Istanbul – Bucuresti (intoarcerea la alegere), asa ca, sediul „VARDAR" a fost luat cu asalt, incepand cu orele 14.00.
    Pe ultima suta de metri, CARMEN PLESEA s-a decis sa beneficieze si ea de excursia gratuita, pusa la dispozitie de  Compania ‘’VARDAR’’ si sa plece  la Istanbul, alaturi de IOANA POPESCU, un model al agentiei sale, ROXANA BIZBAC si make-up artistul Agentiei KAO FASHION, ANTONIA IOANA
  
   Zis si facut...  Fetele si-au facut bagajele si s-au prezentat la lansarea oficiala a Companiei, pregatite de o excursie, care se anunta, cel putin, incendiara.
      CARMEN a venit echipata cu un pantalon foarte la moda acum, saroual, cu turul foarte cazut, pantalon national la turci si, in general, la musulmani . Deoarece a fost la Instanbul de peste 50 de ori,  era dotata cu multe accesorii din  Turcia, nelipsindu-i mataniile si „Ochiul lui ALLAH”.

     Aici, s-au pus pe facut poze si glume, au dat interviuri, au mancat si baut alaturi de invitati si s-au pregatit temeinic de drumul catre tara ienicerilor si a spahiilor, alegandu-si chiar si locurile intr-unul din luxoasele autocare.
     In autocar, fetele s-au certat pe locurile din fata, insa, fiind patru, au decis sa ocupe primele doua banchete din fata. 
 
     Aici, au fost „atacate” de „STIRILE KANAL D” si li s-au cerut gentile la control. Fetele, erau dotate din plin cu tinute, lenjerie si incaltaminte sexy, pregatite fiind sa faca multe sedinte foto pe tot parcursul excursiei. 
Nelipsite din gentile lui CARMEN au fost catusele si biciul, 
    cu care si-a „amenintat” prietenele, ca le va folosi, in cazul in care acestea, nu o vor asculta pe durata calatoriei.

    Ca sa nu se dezminta, IOANA s-a echipat imediat intr-o cadana europeana cu accesoriile aduse special de ROXY si, pe muzica live, cantata de showman-ul GAZI DEMIREL, le-a incantat privirile turistilor cu un belly dance.
    Din pacate, o intamplare nefericita, legata de una dintre ele, le-a stricat, in ultimul moment, planurile de evadare din cotidian si, unite fiind, fetele au decis de comun acord, sa amane pentru scurt timp, excursia atat de mult visata.
    Pe traseu, fericitii calatorii au beneficiat de protocol, care a inclus cafea, sucuri, o masa gratuita la un popas din Turcia.
      Infiintata inca din 1969, in TURCIA, Compania ‘’VARDAR’’ si-a castigat un renume international in domeniul transporturilor, datorita serviciilor impecabile si a confortului puse la dispozitia clientilor sai, a profesionalismului, seriozitatii, punctualitatii si a sigurantei transportului de persoane si bagaje.         
   De asemenea, Compania „VARDAR" este dotata cu autocare de ultima generatie, proprietatea companiei (NU sunt inchiriate !), care beneficiaza, pe durata calatoriilor, de prezenta amabilelor hostesse (insotitoare de bord).         
     Preturile promotionale ale Companiei ‘’VARDAR’’ sunt extrem de atractive!
      Copiii sub 7 ani beneficiaza de gratuitate 100%, iar studentii si copiii cu varsta cuprinsa intre 7 si 18 ani, beneficiaza de 50% reducere din pretul transportului.
       De asemenea, Compania ‘’VARDAR’’ poate intermedia la preturi fara concurenta si garanta conditiile de cazare la Hotel BARON, din Complexul Baiazid (Laleli) – ISTANBUL.
                 
      
         Antren, buna dispozitie, emotii, bauturi fine si produse traditionale turcesti, vedete si diplomatie, fachirism, au fost doar cateva dintre ingredientele acestui eveniment special.


Cursele interne ale Companiei ‘’VARDAR’’ :
- Bucuresti ( Sos.Viilor nr. 79 ; tel : 0040/ 314.370.558 ; 0040/314.370.559 )
- Pitesti ( Autogara ANTARES ; tel : 0040/ 348.730.559 )
- Rm.Valcea ( Autogara TRAIAN ; tel : 0040/ 350.405.996 )

Cursele externe (plecari catre Istanbul si inapoi) ale Companiei ‘’VARDAR’’ :
-        Constanta ( Autogara SUD, str. Burada nr.1 ; tel : 0040/241.613.070 ; 0040/767.706.263 )
-        Fetesti ( Str. Calarasi nr.546 ; tel : 0040/243.361.444  ; 0040/766.665.764 )
-        Slobozia ( Bdul.Chimiei nr.2 ; tel : 0040/243.236.102 ; 0040/766.665.764 )
-        Braila ( Calea Calarasilor nr.244 ; tel : 0239/61.36.13 ; 0755/010.50.21 ; 0040/ 767.706.263 )
-        Galati ( Str.Brailei nr.134, Casa de Cultura a Sindicatelor ; tel : 0040/236.468.410 ; 0755/ 32.83.76 )
-         
Evenimentul a fost organizat de Agentia KAO FASHION, condusa de CARMEN PLESEA.

          Pentru alte detalii si foto:
       Carmen Plesea, PR events & manager Agentia       KAO FASHION                    
Tel: 0722.499.301 / 0765.490.002