duminică, 5 septembrie 2010

UHHH, CE PICANT GATESTE CARMEN PLESEA!

Vedeta iubeşte mâncarea mexicană cu ardei iute

Raluca Damian
Carmen Pleşea
Carmen Pleşea
O ştim nonconformistă din fire, aşa că nu ne-am mirat prea tare când am aflat că nici mâncarea preferată nu e una tocmai „cuminte". Carmen Pleşea adoră ceapa, usturoiul, ardeiul iute, ingrediente pe care le foloseşte din plin atunci când găteşte.
„Eu gătesc rar, dar bine. E mai mult un hobby, pentru că îmi place să fac ceva bun şi să îmi invit prietenii. Ei ştiu că eu sunt expertă în mâncare mexicană", mărturiseşte Carmen Pleşea.
Încă de la intrare, ne arată colecţia de ardei iute, atât în formă naturală (legumă proaspătă, în ghiveci, sau uscată), cât şi sub formă de brelocuri şi decoraţiuni. E înnebunită după ardei iute, dar şi după ceapă şi usturoi, deşi, după ce le consumă, „nu mai iese din casă nici picată cu ceară".
„Mi se mai întâmplă să mănânc usturoi şi apoi să fiu invitată pe la diverse evenimente. Însă nu reuşeşte nimeni să mă convingă să mă duc", ne spune.
Nu găteşte foarte des, frigiderul fiind aprovizionat cu tot felul de mezeluri.
A condimentat legumele cu sos iute

„Ştiu că nu fac bine, dar asta e, mănânc multe mezeluri şi slănină. Fac mult sport, de aceea nu mă îngraş. Spre exemplu, când într-o perioadă de trei luni nu am făcut mişcare, am pus pe mine 8 kg. Chestia urâtă e că beau şi bere", mai spune Carmen Pleşea.
«Nu e complicat de făcut fajitas a la EL TORITO>>
Carmen Pleşea e expertă în fajitas şi spune că nu e complicat de făcut. A rumenit în tigaie o ceapă şi doi ardei graşi, tăiaţi mărunt, apoi a adăugat piept de pui la grătar, tăiat felii.
A condimentat cu sos salsa şi cu ardei iute. Acest amestec se serveşte în tortilla, peste care se mai pune smântână şi un sos-pastă din miezul unui avocado, amestecat cu o roşie tăiată cubuleţe, o ceapă, zeamă de lămâie şi ulei de măsline.
A pregătit o pastă din avocado

«Sunt o gurmandă»
Un alt lucru pe care, poate, nu-l ştiaţi despre Carmen Pleşea e că mănâncă mult şi des. „Sunt o gurmandă. Mă întorc de la restaurant şi, primul lucru pe care îl fac, atunci când ajung acasă, e să îmi pun de mâncare. Într-o zi, iau şi câte 8 mese, câteva dintre ele la ore înaintate din noapte", mărturiseşte.
http://www.click.ro/vedete/romanesti/uhhh-picant-gateste-carmen-plesea_0_1024097649.html
Pentru ca ati fost interesati si v-am promis reteta, ma tin de cuvant si v-o prezint in cele ce urmeaza:

FAJITAS  a  la  „EL TORITO”
Ingrediente:
200 GR CARNE DE PUI
1/2 ARDEI GRAS ROSU
1/2 ARDEI GRAS VERDE
1/2 ARDEI GRAS GALBEN
O CEAPA
SE FACE PUIUL LA GRATAR. SEPARAT,  SE TRAG LEGUMELE IN TIGAIE 4-5 MIN. SE ADAUGA  PUIUL, TAIAT IN FELIUTE JULIEN. SE TRAGE PUIUL CU LEGUMELE IN TIGAIE 4-5 MIN. SE ADAUGA SALSA (SOS)  CU ARDEI CHIPOTLE SI SE AMESTECA BINE PANA PATRUNDE PUIUL SI LEGUMELE. SE SERVESTE CU TORTILLA SEPARAT  SI CU SMANTANA, SOS DE CHIPOTLE SI GUACAMOLE.
GUACAMOLE:
1 AVOCADO
O LINGURITZA CU ULEI DE MASLINE
1/4 DINTR-O CEAPA
1/2 ROSIE
1/2 LIME
SE AMESTECA PANA SE FACE PASTA, NU FOARTE FINA
PUTETI INCERCA SI O TEQUILA SAU UN MEZCAL (binecunoscuta bautura cu vierme).
POFTA BUNA!

3 comentarii:

  1. nu prea pare apetisant :P:P yuk!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce e cu palaria aia pe capul tau... e cam urata... si nu-ti sta bine....

    RăspundețiȘtergere
  3. ba da mie mi se pare foarte apetisant si as incerca sa fac odata asa ceva k prietenului meu cu siguranta iar placea...esti foarte frumoasa,imi place de tine k sti sa fi tot timpul cu capul sus...:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere