duminică, 23 ianuarie 2011

mara banica, PARIA SOCIETATII, GELOASA de MOARTE pe CARMEN PLESEA si PITONUL KAA


-->
     Incep acest articol prin a multumi tuturor celor care au fost alaturi de mine, in ultimele zile, atat fizic cat si virtual, prin cele aproximativ 4.000 de mesaje pe telefoane, pe conturile mele de pe site-urile de socializare (chat sau mesaj), postari sau comentarii. Am raspuns multora dintre voi, am dat „LIKE”-uri si doar acesta este motivul pentru care am intarziat publicarea acestui articol.
     Pentru cei care intr-adevar l-au indragit pe KAA, chiar si pentru carcotasi si insensibili, anunt faptul ca pitonul meu VEDETA a trecut in nefiinta pe data de 3 ianuarie, zi in care am postat pe facebook ,   
Carmen Plesea  uraste viata si "animalele"
    Si  cata dreptate aveam....
La orele 16:30,  postarea mea de mai jos a aparut intr-un articol (in CLICK! VEDETE), care n-avea nicio legatura cu realitatea...
Carmen Plesea traieste cea mai grea zi din ultimii cinci ani... nu vreau sa comentez mai mult... multumesc pentru intelegere
     Multi au insistat sa afle, dar nu au reusit...
      Precizez ca pe KAA il aveam din data de 20 mai 2006 (cand avea 2 anisori), zi pe care i-am atribuit-o ca fiind ziua lui de  nastere.
       AURELIAN, „regele serpilor din Romania” (fachir si crescator de reptile de aproximativ 35 de ani), cel de la care l-am luat pe KAA, ma felicita inca de acum 2 ani (26 iulie 2009), in timpul unei emisiuni „DAN DIACONESCU in DIRECT”- OTV, unde eram invitata cu KAA, pentru conditiile create, dragostea si grija ce i-o purtam animalutului meu de casa, precizand ca eram singura persoana din Romania (care nu era de specialitate:fachir, crescator, dresor, etc) careia ii traise sarpele atat de mult... Iata ca de atunci au mai trecut inca pe atata... FATALITATE! Cine credeti ca se autoinvitase in acea emisiune??? Ati ghicit! a-mara banica... Tema emisiunii era tot o „facatura”de-a acesteia, anume ca scapase o anaconda imensa din platourile de filmare ale seriei cu acelasi nume si aceasta, dorind sa sperie populatia cu minciuna ei, insista ca eu sa-i tin isonul, ceea ce nu s-a intamplat... Ia uitati-o pe a-mara banica ce statea cu KAA in brate atunci! Pe vremea aceea nu mai era lighioana care reprezinta IADUL...
     Stiam ca rauvoitorii si dusmanii mei vor jubila la auzul acestei tragedii si vor incerca sa-mi faca durerea si mai mare. Asa ca, mi-am impus sa trec intai eu singura de durere si apoi sa ma pot lupta cu acesti „oameni”.
     De asemenea, nu am vrut sa afle mass media pentru ca stiam ca multi ar fi comentat faptul ca in aceste timpuri mizerabile, „tara arde si baba se piaptana” sau ca sunt alte subiecte mult mai importante de vazut, decat decesului pitonului meu, KAA.
     INSIST SA SE INTELEAGA ca NU EU AM DAT IN PRESA SUBIECTUL!
     Daca vroiam publicitate pe aceasta tragedie, puteam s-o fac inca de la inceputul anului. Singurele persoane care stiau adevarul erau, ANTONIA IOANA, care stia inca de pe 2 ianuarie ca nu se simtea bine KAA, IOANA POPESCU, care la aflarea vestii chiar a plans la telefon, doua prietene de suflet, ROXANA si CORINA, SARA, prietena virtuala dar extrem de sufletista si un prieten care m-a tinut sute de ore la telefon, pentru a putea trece mai usor de durerea imensa. Dupa vreo saptamana, au mai aflat cateva persoane apropiate, printre care SONIA TRIFAN ( Aceasta m-a invitat impreuna cu IOANA POPESCU, la restaurantul prietenului ei „CADIZ”, unde petrecusem si Revelionul cu KAA si imi tot punea intrebari despre KAA, eu evitand sa raspund. In momentul in care m-am dus la baie, IOANA i-a spus adevarul, fara sa stiu eu), avocata mea, MARIANA STEFAN (care ma sunase special sa ma intrebe de KAA, pentru ca ii era dor de el), MIHAITA MANU – conducatorul trupei „GIPSY CASUAL” (care si-a revenit dupa cateva luni dupa ce ii murise animalul, pe care l-a ingropat in fata ferestrei si ii canta si acum) si ALINA (NU ANCA!) BEJAN de la „FEMEIA SECOLULUI XXI” (Culmea, acesteia i-a decedat tatal de curand, „DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA!” si tot ea ma imbarbata pe mine), pe care am rugat-o sa nu publice nimic si s-a tinut de cuvant.
    Vazand ca la usa mea, sunau copiii non stop pentru a-l vedea pe KAA, a face poze si a se juca cu el, eu refuzandu-i mereu pe diferite motive, am decis sa-i dau IOANEI POPESCU un interviu IN EXCLUSIVITATE pentru revista „CE?”, care a aparut de-abia, joi, 19 ianuarie 2011.
     Pe 17 ianuarie, deci exact la 2 saptamani de la tragedie, dupa ce MIHAELA MOISE, de la emisiunea „ACCES DIRECT”- ANTENA 1 m-a intrebat pe facebook daca e adevarat ca a murit KAA (ea avea informatia de cateva zile, imi urmarise postarile pe facebook, dar, vazand ca eu postam nimic referitor la acest lucru, a crezut ca informatia ei era o gluma proasta si nu m-a mai intrebat personal), suparata ca s-a aflat, am intrebat-o de unde stie si am intrat in panica. Am sunat-o imediat pe mama, pe care am incercat s-o protejez pana la acel moment, neputand sa-i spun nici macar ei de KAA.
     Mama, la fel ca si mine, a suferit extrem de mult cand a murit iepurasul meu BAMBI (un ingeras care imi facea patul, iti lua alunele din gura, stia sa-si faca nevoile la olita, etc... (FATALITATE! A murit exact de ziua lui prostin mort-ulescu... nu vroiam sa ma mai duc la ziua aluia, dar cum de toate pregatirile ma ocupam, ca de obicei, numai eu, acesta mi-a spus: „Esti nebuna?! De ce plangi asa? Cum sa ma lasi cu pregatirile in aer?! Era doar un animal!”
      In 2004, plecand in croaziera in Egipt, i-am adus mamei cei doi perusi, ca sa aiba grija de ei. La intoarcere, mama nu a vrut sa mi-i mai returneze nici in ruptul capului. Se indragostise de ei. La moartea lor, mama a suferit enorm. Nici nu vreau sa ma gandesc prin ce va trece daca moare CHOW CHOW-ul,  BRUCK sau pisica siameza, OZZY, cu care doarme de ani de zile...)
    Realizand ca nu mai am cum sa-mi plang durerea in liniste, AM ACCEPTAT sa apar la „ACCES DIRECT”- ANTENA 1, pe data de 18 ian (ei au insistat sa facem live-ul chiar de pe 17 ian, insa, fiind luata prin surprindere, nu ma simteam capabila si i-am promis lui ADRIAN VELEA ca voi face cu ei interviul, a doua zi, mai mult ca sigur).
     Imediat au inceput sa „curga” telefoanele de la diferite persoane din presa si televiziune, ceea ce, chiar m-a deranjat. Nu stiam pe cine sa dau vina ca”s-a spart” sii am facut urmatoarea postare pe facebook:
Carmen Plesea: "MULTUMESC prietenilor" care, ahtiati dupa senzational, au dat azi in presa stirea despre moartea lui KAA... daca imi doream acest lucru, puteam s-o fac eu de mult... Oricum, pentru cine l-a simpatizat pe KAA, poate afla detalii azi, la ACCES DIRECT sau in revista CE?, care apare joi... Va rog sa nu-mi puneti intrebari inutile. 
       La ceea ce ma asteptam, s-a intamplat si iata ce status si-a postat a-mara basinica, pe data de 18 ianuarie, aceasta „BRIGITTE BARDOT a ROMANIEI”, care nu iubeste animalele, aceasta „mama eroina” care, pentru a face lumina in cazul decesului pitonului meu, ca si in alte FACATURI fabricate de ea, si-a lasat acasa copilul sugar singur, nopti la rand, doar pentru a mai aparea si ea la tv:  
"A murit sarpele lui plesea! asa cred ca am scapat definitiv de ea! :)) ")


      Intrucat eu am blocat-o pe facebook, prietenii mei copiau si imi transmiteau mesajele primite de mb, foarte multe dintre ele, desi veneau de la prietenii din lista ei de facebook, erau total impotriva ei, judecand-o pentru rautate si insensibilitate, atragandu-i-se atentia ca totusi a murit un animal ... bineinteles ca aceasta le stergea imediat si bloca si persoanele care isi permiteau asa ceva... 





        Cand prietenii ei i-au atras atentia ca nu este iubitoare de animale, ce credeti ca a facut mb? Si-a postat 3 poze cu 2 caini si o pisica, poze in care ea lipsea cu desavarsire si pe care le vedeti aici. 










       














       In aceasta poza, vedeti in spatele cainelui o a treia persoana, care, chiar daca mb putea sa-si faca si singura pozele (asa cum am eu nenumarate in albumul „CARMEN & ZOO” http://www.facebook.com/album.php?id=100000846008455&aid=2624 ), putea sa le faca persoana respectiva sau mai degraba pozele erau copiate de pe alt cont.
      Asa cum multi au vazut deja, cei de la „ACCES DIRECT” au fost pe data de 18 ianuarie,  de doua ori la mine acasa. La pranz mi-au luat un interviu de vreo 20 de minute (din care, nu au dat pe post decat vreo 2-3 minute), in care povesteam exact ceea ce am povestit pana acum, ba chiar mai mult.
        In aceeasi dupa amiaza, au venit la mine pentru a-mi lua interviu si DANA LUTU, impreuna cu cei de la „STIRILE KANAL D”. DANA, care suferise enorm dupa pierderea animalelor ei, venind de nenumarate ori la mine acasa si cunoscand relatia mea cu KAA, m-a inteles perfect. Acest interviu a putut fi urmarit pe data de 19 ianuarie.
      In seara zilei de 18 ianuarie, am primit cateva telefoane insistente de la cei din redactia emisiunii „UN SHOW PACATOS”, prin care eram rugata sa accept o interventie telefonica, apropo de postarea si rautatile scrise de mara banica pe facebook. AM REFUZAT CATEGORIC!
        Nu mare mi-a fost mirarea cand in acea noapte, la respectiva emisiune, a intervenit „justitiara” mara banica, devenita peste noapte iubitoare de animale, vegetariana, ipocrita fiind deja. M-am minunat teribil ascultand aberatie dupa aberatie a acesteia, in calitate de NIMENI. Iata interventia ei de 7:23 minute, la care inca nu am avut DREPTUL LA REPLICA, conform legii.
        Inainte de a raspunde punctual acestor atacuri lucru pe care il voi face in partea a doua a acestui articol, vreau sa va aduc la cunostinta cine este aceasta mara banica, care acum pozeaza in iubitoare de animale.
       Ea se recomanda jurnalista, dar care este publicatia la care este angajata? Poate nu ati aflat inca vestea ca, dupa ce a facut ravagii in redactia „atac la persoana” , furand subiecte, stergand multe documente din computerele acesteia, instaland un „programel” pentru a urmari din afara ceea ce fac cei din redactie (lucru confirmat de cei din redactia „atac la persoana”), dra si-a dat „demisia” pe 5 octombrie 2010, conform postarii sale pe facebook. Scriu cuvantul respectiv intre ghilimele, pentru ca nici n-a avut carte de munca acolo.
Mara Banica: Incepand cu data de 5 octombrie, colaborarea mea in calitate de redactor-sef cu revista “Atac la persoana” a incetat. Nu mai am nicio legatura cu continutul editorial al revistei. Urmeaza, imediat ce imi voi reveni dupa nastere, un proiect nou, in care sper sa ne “vedem” mai des.
Ultima data cand a fost angajata pe la vreun ziar a fost cu multi ani in urma, la ziarul „ZIUA”, unde, ghiciti cu cine era colega!... DAN CAPATOS si MIRCEA N. STOIAN!!!!!
Ce s-a-ntamplat??? Ati facut vreo legatura? Culmea! Si eu... dar mai de mult.... Iata ca ati aflat si motivul pentru care amara banica nu este intrerupta cand vorbeste in emisiunea respectiva, iar in timp ce vorbesc eu, vorbesc si ei peste mine, imi taie volumul microfonului, ca sa nu se inteleaga nimic...
Iata si cateva articole scrise de SILVIU PRIGOANA si MIRELA ZIVARI, unii dintre multele persoane escrocate de mara banica
Priviti cam cum arata o "jurnalista" isterica... scuipa, tipa, injura... numai atu-uri demne de invidiat... http://www.youtube.com/watch?v=5kzL2clZ06I
mara banica acuzata ca i-a incendiat masina fostului iubit si ca „are probleme cu capul”, care ii aducea de mancare acasa „pentru ca murea de foame: http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/32886/Mara-Banica-acuzata-ca-i-a-incendiat-masina-fostului-iubit/
http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/58754/Scandal-cu-bataie-si-jigniri-intre-Bianca-Rus-fostul-iubit-si-Mara-Banica/
Am lasat la finalul primei parti a acestui articol "BOMBOANA PE COLIVA"
 SURPRIZA!... Sa fie 07.03.2010, ziua in care a-mara banica a ramas insarcinata cu un barbat cunoscut la betie, in MILLION DOLLARS, cu care a plecat acasa la ea, cu masina ei, beata moarta, la orele 10.00 dimineata?!
Iata si detaliile. Va rog sa priviti cu atentie imbracamintea si coafura  mea si a a-marei banica si locatiile, ca sa realizati ca pozele sunt facute in aceeasi noapte (se poate verifica data si ora exacta pe proprietatile pozelor, facute cu aparatul meu, dar si al celor participanti la primul eveniment)
     Dupa ce i-am taiat accesul GRATUIT la salonul de infrumusetare pe care il detineam (spalat, montat extensii, vopsit, coafat, taxi, etc, de mai multe ori, servicii ce valorau in mod normal peste 5.000 RON, fara a avea niciun beneficiu din partea ei. 
 
 
 Desi promisese reclama in contra partida in emisiunile in care era invitata, nu a facut-o niciodata, ba chiar, i-a dat peste nas OLIMPIEI ZICA, cu care aveam aceeasi intelegere, cand aceasta isi respecta cuvantul fata de mine, intr-o emisiune in care se nimerisera amandoua) si am exclus-o de pe lista invitatilor la toate evenimentele si iesirile pe care le organizam, m-am intalnit cu amara banica, pe data de 06.03.2010, la lansarea unui album de muzica machedoneasca al OLIMPIEI ZICA, in CLUB BUDDHA LOUNGE.
       Ne-am salutat, am facut poze impreuna, am baut, am dansat, dupa care, ea a insistat foarte mult sa facem gasca si sa mergem cu masina ei, in CLUB TWICE. Zis si facut. Mai erau cu noi SOFIE MATEI (DDTV), HENTZ si VALI (hair stilistii salonului meu). Ajunsi in CLUB TWICE, unde eram destul de cunoscuti (toata vara 2009, petrecerile OTV se tineau acolo si oricum, eu chiar frecventam respectivul club), am gasit o masa, am comandat bautura fiecare si am inceput sa dansam. Chelnerita a adus bauturile si a spus fiecaruia cat are de platit. SOC! mara banica isi comandase o vodca. Am realizat ca era bauta bine de-abia cand a inceput s-o injure pe chelnerita, reprosandu-i in gura mare si  fara nicio jena, fata de toata lumea, astfel : „Cum adica?! Eu ii s.g p.ula lu' Soaita de 3 ani si tu vii sa-mi ceri mie 15 lei?!"
 
          Aceasta fraza i-a fost adresata de cateva ori, fapt ce a facut-o pe chelnerita sa apeleze la un bodyguard, care a primit, la randu-i aceeasi replica. Aceasta l-a indemnat sa plece si dupa cateva minute, cand a revenit, a venit la mine si a spus ca nu mai e nicio problema, dar domnisoara, chiar daca era beata, nu trebuia sa strige in gura mare asa ceva.  Va dati seama ca eu si ceilalti eram socati, rusinati si ne dadeam coate...Stiam ca este vulgara, insa ceea ne-au auzit urechile, intrecuse orice masura...
         Eu, una, cand sunt in cluburi, nici nu stau la masa, dansez si fac poze non stop, asa ca, asta am facut si atunci. La un moment dat, amara banica disparuse de langa noi si, dupa ceva timp, cand a revenit, a inceput sa traga de noi sa mergem la „MILLION DOLLARS”. Spunea ca avem masa rezervata acolo si suntem invitati de seful bodyguarzilor din TWICE, care face cinste. In prima faza, nimeni nu a vrut sa schimbe locatia, insa dupa multe insistente, am decis sa merg doar eu si HENTZ cu ea. 
        Desi amara banica imi trasese ditamai teapa cu numai 3 luni in urma, de ziua mea, nu ma lecuisem. Ajunsi la „MILLION DOLLARS” (pe la 4-5 dimineata), nu m-am mirat cand ne-au spus bodyguarzii ca toate mesele sunt ocupate si nici vorba de masa rezervata. I-am lasat pe cei doi la intrare, am intrat singura, am vorbit cu patronul si am luat singura si cea mai buna masa. I-am chemat inauntru pe cei doi, care nu intelegeau cum am reusit sa fac rost de masa respectiva. 
          Amara a comandat o sticla de vodca si Redbull, spunand ca va plati ea cumva, iar eu am inceput sa dansez. Amara era basicata deoarece luase teapa si nu avea cu ce sa plateasca. Disperata a inceput sa-si sune „prietenii”, doar doar s-o gasi cineva sa vina si sa-i plateasca vodca. A gasit vreo 3 prieteni la un moment dat, care au venit s-au asezat la masa noastra si si-au comandat alt tip de vodca. Vazand in ce hal arata amara, oamenii au baut cat au baut din vodca lor, au cerut si au platit nota numai pentru consumatia lor, si-au luat sticla de vodca neterminata si au plecat. A-mara era si mai amara la suflet si la figura.
     La un moment dat, l-am zarit sprijinit de tocul usii de la terasa pe fotograful de la „atac la persoana” si l-am invitat la masa noastra, daca nu are unde sa stea. Imediat si-a sunat trei prieteni care au aparut pe la orela 6-7 dimineata. A-mara, desi rupta de beata, realizand ca nu are cu ce plati consumatia, cu sanii si chilotii la vedere, s-a lipit imediat de unul dintre noii veniti, pe care, din considerente de bun simt, l-am taiat din din pozele respective. De frecusurile si discutiile care au avut loc intre ei, nu cred ca mai este cazul sa vorbesc. Cert este, ca domnii au platit consumatia, iar la orele 10.00, cand am decis sa plecam, a-mara si-a luat noua achizitie in masina ei, la ea acasa. Pana si bodyguarzii de la "MILLION DOLLARS" s-au impotrivit ca s-o lase sa plece in halul ala, insa cand a inceput sa tipe la ei ca e „mara banica” si il cunoaste pe CIOCAN (CHRISTIAN CIOCAN, purtatorul de cuvant al POLITIEI ROMANE, de care aminteste si NANU, fostul logodnic al a-marei, in emisiunea in care o acuza ca i-a incendiat masina) si ei nu i se poate intampla nimic, acestia s-au lasat pagubasi. Chiar si baiatul cu care a plecat acasa a incercat sa-i smulga cheile de la masina, insa a fost in zadar). 
Eu mi-am luat un taxi, am dormit cateva ore si dupa amiaza am fost la evenimentul  "IL MAKIAGE" cu KAA, pentru a fi machiata de ALEX RADULESCU si coafata de GETA VOINEA si a intruchipa un personaj venetian (vezi poza mai jos)
Iata si discutia de pe mess, dintre mine si amara banica, a doua zi dupa acest maraton al cluburilor:
Mara Banica (08.03.2010 12:38:23):
Mara Banica (08.03.2010 12:38:27): esti
Mara Banica (08.03.2010 14:26:43): mai da o pe prima
Mara Banica (08.03.2010 14:27:00): CE BEATA ERAAAAAAAAAAAAAM
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:27:47): si astuia i-ai…s …o 3 ani?
Mara Banica (08.03.2010 14:27:52): nu
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:27:52):
Mara Banica (08.03.2010 14:27:54):
Mara Banica (08.03.2010 14:27:56): ahahahha
Mara Banica (08.03.2010 14:28:00): ce tare a fpst aia
Mara Banica (08.03.2010 14:28:10): a venit bodigardu sa si ceara scuze
Mara Banica (08.03.2010 14:28:12):
Mara Banica (08.03.2010 14:28:16): mai ai?
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:28:48): nu
Mara Banica (08.03.2010 14:28:59): cum fata, ca am facuty o gramada
Mara Banica (08.03.2010 14:29:08): alea in care ne calaream noi la budhha?
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:29:32): nu am niciuna de acolo cu tine
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:29:43): Hentz mi-a stricat o gramada
Mara Banica (08.03.2010 14:29:47):
Mara Banica (08.03.2010 14:29:51): nu evinovat saracu
Mara Banica (08.03.2010 14:29:54): era beat
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:29:59): ai facut si altii
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:30:02): Lumi
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:30:06): Florin
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:30:07): cred
Mara Banica (08.03.2010 14:30:10): dada
Mara Banica (08.03.2010 14:30:48): mi le da lumi diseara
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:31:54): ok
Mara Banica (08.03.2010 14:32:04): cum mi le trimite, ti le dau
Mara Banica (08.03.2010 14:32:13): dar nu era sigura ca ii merge netul acasa
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:32:16): ok
Mara Banica (08.03.2010 14:32:18): ce ai fkt ieri 
Mara Banica (08.03.2010 14:34:24): frate cat e de marfaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:36:23): 4 ore m-au machiat ieri
Mara Banica (08.03.2010 14:36:32): frate e foarte misto
Mara Banica (08.03.2010 14:36:38): cred ca ai fost rupta
Mara Banica (08.03.2010 14:36:42): nu stiu cum rezisti
Mara Banica (08.03.2010 14:36:45): sa mor io
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:36:53): si apoi pana la 3 la contabila
Mara Banica (08.03.2010 14:36:55): auzi sopfie s a suparat pe noi sau ceva?
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:36:59): nu
Mara Banica (08.03.2010 14:37:05): ca nu mai tin minte
Mara Banica (08.03.2010 14:37:10): ea de ce n a venit la lautari
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:37:21): o fi plecat la trageri
Mara Banica (08.03.2010 14:37:28):
Mara Banica (08.03.2010 14:37:34): m a sunat fanica ieri
Mara Banica (08.03.2010 14:37:36):
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:37:52): ?
Mara Banica (08.03.2010 14:37:58): ala pe care l am kemat
Mara Banica (08.03.2010 14:38:00): la lautari
Mara Banica (08.03.2010 14:38:03): plm
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:38:09): NU STIU
Mara Banica (08.03.2010 14:38:13): pai am poza cu el
Mara Banica (08.03.2010 14:38:19): in care mi se vad tzatzele
Mara Banica (08.03.2010 14:38:20):
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:38:23): ah
CARMEN PLESEA (08.03.2010 14:38:33): parca altfel il cheama
Mara Banica (08.03.2010 14:38:40): stefan
Mara Banica (08.03.2010 14:38:44): dar fanica suna mai bine
PS: Vorbind astazi cu hair stilistul HENTZ, am mai aflat ceva si adaug acum. Dupa cum bine ati inteles, in dupa amiaza acelei zile, in timp ce eu eram pregatita pentru prezentarea IL MAKIAGE, a-mara basinica l-a sunat pe HENTZ, care ma insotise. Eu nu puteam vorbi la telefon, asa ca aceasta i-a spus lui ca era disperata ca nu-si mai gasea cheile de la masina si ca, in dimineata respectiva, a venit acasa cu toti cei trei prieteni ai fotografului de la "atac la persoana". Probabil, ceilalti, erau cu masina lor sau au luat un taxi si s-au tinut dupa masina a.marei, lucru pe care eu nu aveam cum sa-l stiu... SA FIE ACESTA MOTIVUL PENTRU CARE a-mara ba-si-nica S-A RAZBUNAT PE CEI DE LA "ATAC LA PERSOANA"?! INSEAMNA CA SANSELE LU' FANICA DE A FI TATA, AU SCAZUT CONSIDERABIL, LA 33, 3%...
                                                                 VA URMA

13 comentarii:

  1. interesant..asteptam continuarea.. totusi nu inteleg cum poti tu sa fi prietena si sa te afisezi cu o asfel de persoana.. adica numai limbajul ei o descrie in 100 de cuvinte.. nu uita .."spune-mi cu cine umblii ca sa-ti spun cine esti " ...evita astfel de persoane ca te duc numai in jos..succes pe viitor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna , Carmen! cine e Soaita?

    RăspundețiȘtergere
  3. hahahahaha,cartonas galbem Mara Banica :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia asteptam partile urmatoare , mara banica este un jeg de om ..

    RăspundețiȘtergere
  5. MDA....ce sa zic..k nici nu mai am cuvinte=))))Spui ,,Mara Banica'' si tragi apa=))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai facut-o de cacat....nu stiu prea multe despre ea, pe tine te apreciez pentru ca la anii astia esti o femeie atat de puternica... Uite...cand zice o persoana rau despre alta persoana ai zice ca e nebuna...dar cand zic 100 inseamna ca persoana aia chiar asa e... brvo tie....sper ca "v-or"urma mai multe posturi ...
    Asa ii trebuie!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Astept cu interes urmarea. A devenit foarte incitanta povestea... Ce JAVRA de om poate fi!!! Nerecunoscatoare si mizerabila! Te pup,Carmen! Andrianna

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiraches Mona..dai search pe facebook pt mai multe informatii)8 februarie 2011 la 14:39

    http://danilacosmin.weebly.com/index.html imi cer scuze nu am stiut unde sa pun acest link pe blogul tau,insa te rog daca se poate,da-l si tu mai departe,poate va fi ajutat acest copilas

    RăspundețiȘtergere
  9. discutia aia nu e una reala. de ce nu ai facut printscreen? ca sa nu existe dubii

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonimule, discutia este cat se poate de reala... am salvat-o de mult, se poate vedea ID-ul ca este acelasi de pe care mara banica a adus la "UN SHOW PACATOS" discutiile dintre ea si Nanu, fostul ei iubit (atunci cand acesta a acuzat-o ca i-a incendiat masina)sau dintre ea si alte persoane... de asemenea, se poate afla si IP-ul computerului de pe care au fost trimise... eu nu vorbesc fara dovezi!

    RăspundețiȘtergere
  11. bravoooooo carmen esti tare de tot ....nu te lasa in fata unei carpe ca mara banica oricum cine e asta .credeam ce spuneai despre ea ca se edea de la tv ce fel de om e dar acum sunt 100 la 1000 convinsa...bravo inca odata .fao praf ca merita ...a si nu uita......capul sus

    RăspundețiȘtergere