miercuri, 8 decembrie 2010

ANTONIA IOANA, make-up artistul de viitor al Agentiei KAO FASHION




  


     Pe ANTONIA IOANA am intalnit-o virtual, pe site-ul de socializare facebook. Mi-a cerut prietenia acolo si mereu imi comenta postarile si pozele, ma sustinea in aparitiile mele mass media.





    Mi-a parut rau ca n-am reusit sa-i onorez invitatia, atunci cand si-a sarbatorit majoratul, dar asta nu a impiedicat continuarea prieteniei noastre virtuale.



    Am indragit-o pe ANTONIA  IOANA nu pentru ca era mereu alaturi de mine, ci pentru faptul ca era deschisa, simpla si totusi extrem de complicata. Da, extrem de complicata, datorita make-up-ului sau.








       Multi carcotasi si invidiosi ar spune ca este un make-up de pitzipoanca, insa mie si nu numai (printre fanele sale si cele care au trecut prin mana ei, numarandu-se LOREDANA CHIVU, ROSSE MARIE FLORESCU, BIANCA DRAGUSANU, FABIO, SONIA TRIFAN, SANZIANA BURUIANA, GYA (GIPSY CASUAL), DIANA STEFANESCU, alias "IGUANA", pe care ANTONIA IOANA a machiat-o pentru aceste aparitii  http://www.acasatv.ro/frumusete/diana-iguana-m-am-tatuat-ca-sa-mi-acopar-mai-multe-cicatrici-ramase-in-urma-unui-accident-video.html http://accesdirect.a1.ro/culise/Iguana-actrita-intr-un-film-horror-in-Danemarca_4104.html, etc) , mi-a placut extrem de mult.
   I-am vizionat pozele postate pe profilele sale de facebook sau hi5 si filmarile de pe youtube si am inteles ca am de-a face cu un make-up artist veritabil, drept pentru care i-am propus si a acceptat sa devina profesor si make-up artistul Agentiei mele de modeling, KAO FASHION.

     


       Am rugat-o sa-mi scrie cateva fraze despre ea pentru un articol pentru blogul si conturile mele si iata cuvintele ei:


   „De cand eram micuta adoram sa ma machiez, sa-mi machiez prietenele si cunostintele, odata cu trecerea timpului, mi-am dat seama ca asta vreau sa fie meseria mea, mai mult chiar, aceasta fiind pasiunea vietii mele.










    Sunt intrebata frecvent daca am urmat cursuri de specialitate, unde si cu cine si tot asa ...




     Ca sa fiu sincera, am invatat din tutoriale. Eu sunt de parere ca daca iti place ceea ce faci nu ai cum sa nu reusesti.













         Incercand azi, incercand maine, chiar daca nu iti iese din prima, cu rabdare si perseverenta care este " mama invataturii ".




     Nu un curs iti va darui talentul pentru machiat! Iar daca esti autodidacta este si mai bine.












           Am urmat si cursuri de specialite la CHRISTINE VALMY si FANCY, insa numai pentru a avea la mana diplomele care sa ateste calitatea mea.
     
          Imi place sa fiu creativa, imi plac machiajele stridente, de seara, fantezie, tot ce este colorat si mai greu de creat, imi place sa fiu originala si imi place meseria mea de MAKE-UP ARTIST sau, pentru cine crede ca este prea"dur", machioza.










           In meseria asta niciodata nu esti destul de buna , mereu inveti cate ceva nou .
Am cautat sa lucrez langa oameni mari si cunoscuti de unde sa am ce invata si "fura" meserie, insa mi-am dat seama ca, la acestia, caracterul lasa de dorit, majoritatea make-up-artistilor nu-si cauta ucenici, ci sclavi, nu se plateste bine, iar comportamentul fata de noi este jignitor si injositor.




        La vremea aceea, am fost foarte trista, descurajata, totusi am avut puterea sa sper ca voi reusi prin  propriile mele puteri, chiar daca o incep de jos si va fi mult mai greu.













          Si nu am sperat degeaba, intrucat  mi-am deschis propria mea "afacere" la salon, sunt singura mea sefa si totul este perfect, am alaturide mine cele mai bune colege – prietene.













        Cu timpul, sper sa ma descurc din ce in ce mai bine, am asteptari mari de la mine pe care le ating in fiecare zi, am multe planuri pe viitor pentru care lupt sa devina realitate, visez la colaborari mari, etc.













      Cele care vor sa testeze pe propria lor piele talentul meu, ma pot contacta personal.













      Pentru  programari: 0765.490.002












       Profilele ANTONIEI IOANA, unde puteti gasi o multime de machiaje de exceptie sunt:
Blog : http://antonia-makeup.blogspot.com/
Facebook : facebook.com/Barbie.Stille.Pink
Facebook Official Page: http://www.facebook.com/?sk=messages&tid=1442580043499#!/AntoniaMakeupArtist
Hi5 : http://Pink-Stille.hi5.com/















                     ANTONIA IOANA, in universul sau

13 comentarii:

  1. buna carmen te stiu de pe facebook intra pe id meu alisa_nr1 sau alisa_zgz as vrea sa invat sa machez sau sa ma machez asa superba treaba vam poopat si craciun fericit

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Carmen din suflet !!! M-am bucurat enorm cand am vazut postarea si cuvintele tale incredibil de frumoase. Te pup sper sa iesim zilele astea la o cafea vreau neaparat sa te cunosc!!!!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. merita tot ce e mai bun !!! o adevarata valoare ! iar tie Carmen mult succes in tot ce iti propui sa faci .te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. e divina..:x:) o iubesc foarte mult desi ca si tine am intalnit`o si eu tot virtual dar..e super scumpica din toate punctele de vedere:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes pe viitor Antonia :*
    ps si tie Carmen :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut!

    As fi interesat sa cumpar 2 articole pe blogul/siteul tau. Articolele vor arata ca primele doua de pe www.blogreflex.ro (cele legate de Pariuri-x). Articolele vor fi facute de mine si vor contine patru linkuri (trei intr-un articol, unul in al doilea articol). Daca esti interesat/a astept un mail la adresa laur_rapidistul@yahoo.com cu adresa blogului si un pret pentru care esti de acord sa le postezi.

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo Antonia :D
    Arata extra cool ce faci tu :D
    Apropo ... cum se simte pisicuta ta??????????

    RăspundețiȘtergere
  9. Mdea , mie mi-a demonstrat ca nu e asa cum pare ...teapaa, stie ea despre ce vb .

    RăspundețiȘtergere
  10. buna Antonia, te-am descoperit prin intermediul lui carmen ( pe facebook)si as dori sa stiu daca instruiesti si incepatoare(ma intereseaza sa particip la un concurs si as vrea sa am un indrumator). Imi place acelasi stil si nu cred ca se adreseaza ,>pitipoancelor> , cred si sunt convinsa ca tot ce faci se numeste ARTA. Daca tu crezi ca as putea sa merg pe traseul tau, in aceeasi directie iti las mai-ul meu serban_steluta_mihaela@yahoo.com. MA bucur ca te-am descoperit si sper ca putem fi prietene

    RăspundețiȘtergere
  11. ce`a mai scumpica si mai talentata persoana pe care am intalnit`o in ultimi ani,o fata atat de simpla dar totusi atat de complexa,o persoana absolut minunata care ne va uimi mereu cu talentul si imaginatia ei.Ca si tine am intalnit`o tot virtual,am legat repede o stransa prietenie si chiar daca ne despart multi km nu ne impiedica sa ne fim alaturi atat in momentele fericite cat si in cele de cumpana a vietii.
    de departe multi pupici:*:*:*:* pentru amandoua

    RăspundețiȘtergere
  12. wow super tare....respect pentru arta care o creezi

    RăspundețiȘtergere
  13. esti f talentata!bravo,mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere