marți, 22 februarie 2011

LASA-TE SI TU FURAT! NUMAI la KAUFLAND PLATESC FRAIERII cu 19 % MAI MULT si sunt FURATI IN LANT!

       !!!! De cate ori se va "excita" vreun anonim (vorba vine, oricum IP-ul PC-ului ramane) trimitandu-mi amenintari sau jigniri la acest articol, il voi reposta peste tot pentru a reatrage atentia cumparatorilor asupra  neregulilor de la KAUFLAND... Deci... 

   Oare de ce KAUFLAND-ul este pe locul 2 in topul celor mai reclamate hipermarket-uri din Romania???? 
http://www.apropo.ro/news/cele-mai-reclamate-hipermarket-uri-din-romania-8590636
   Iata cateva motive: 

        Desi CRIZA si guvernul ne fac sa traim cele mai grele vremuri dupa 1989, avand in vedere ca au fost taiate salariile, pensile, au crescut si s-au inmultit taxele, etc, iata ca se poate si mai rau…
        Notiunea de supermarket, hypermarket, en-gross duce la ideea de economie, in sensul ca, daca vei cumpara doua sau mai multe produse de acelasi tip (nu neaparat), produsul in sine va fi ceva mai ieftin decat in minimarket, butic, alimentara, etc.
       Si iata cum, datorita acestei politici, au disparut majoritatea magazinelor de cartier, care pentru “a supravietui”, erau nevoite sa aiba un adaos la pretul produselor, pe care clientii le gaseau mai ieftin la mastodontii de mai sus.
       Mizand pe anihilarea micilor magazine si pe faptul ca le disparuse concurenta, ulterior, mastodontii au inceput sa ridice preturile, usor usor, de multe ori depasind preturile din magazinele de cartier. Dar nu s-au multumit numai cu atat.
      Prin diferite modalitati, despre care aflam din cand in cand din mass media sau putem citi pe internet cautand reclamatiile cu numele acestor colosi, acestia au inceput efectiv sa insele “en gross” populatia.
     Numai mie, in KAUFLAND COLENTINA, mi s-a intamplat de doua ori, dar modalitatile de a fura erau diferite si le voi prezenta in cele ce urmeaza.



        Saptamana trecuta, mi-am dat intalnire cu mama, la KAUFLAND COLENTINA, pentru a face cateva cumparaturi. La casa, desi aveam cosul aproape gol, am achitat 326, 43 RON.
     Am descarcat cumparaturile din cos in masina si m-am urcat la volan, dar nu am pornit. De obicei, nu verific bonul (GRESEALA PE CARE O FAC MULTI CLIENTI!!!), insa acum, un sentiment ciudat imi dadea senzatia ca am fost furata. I-am cerut mamei mele bonul, pentru a-l verifica.
    As face o gluma, apropo de presentimentele mele, dar nu e cazul.
     LOVITURA DE TEATRU!!! Dupa a 13-a pozitie inregistrata de casa de marcat, desi nu am cumparat chiftelute, acest articol aparea pe bon !!!!"  introdus manual  
Introducere manuala 




2, 033 x       24, 9
Chiftelute       50,62

    Ceva mai jos, in loc de 5 cutii de pate de ficat de pui HAME erau trecute 6, deci inca 1, 75 LEI
     In total, o hotie de 52, 37 LEI, la un total de 274, 06 LEI, respectiv 19,108 %, adica fraierii de clienti mai platesc un TVA la KAUFLAND (in procentajul vechi).
    Am fotografiat bonul, am coborat cu mama din masina si m-am dus sa fac reclamatie.
     La informatii, am explicat despre ce este vorba, mi-au cerut bonul pentru verificare, si, in prima faza, crezand ca “s-a-ntalnit hotul cu prostul”, mi-au spus ca probabil avusesem alt produs in cos de valoarea respectiva. Le-am spus ca este exclus asa ceva si, daca un produs nu putea fi citit de casa de marcat, era logic sa-mi fie atrasa atentia asupra acestui lucru de catre casiera. Lucru care nu s-a intamplat. Le-am cerut sa verifice pe camerele de luat vederi.
     N-am apucat sa dau doua telefoane, ca, in mai putin de 8 minute!!!, s-a facut verificarea pe camera si mi-au spus ca “Da, aveti dreptate. Nu ati cumparat chiftelute”… (De parca noi nu stiam asta. Mama, in vecii vecilor nu ar cumpara chiftelute gata preparate! Ea cumpara carnea proaspata, o toaca, o combina, stie ce mirodenii pune, etc…)
      Sincera sa fiu, eu cred ca nu aveau timp sa verifice… Numai pe bonul meu erau 42 de produse, 43 cu “chiftelutele”. Deci, ca sa te duci pana la incaperea in care sunt inregistrarile camerelor de luat vederi, sa cauti casa de marcat respectiva, camera de luat vederi alocata casei de marcat, sa apropii imaginile, sa verifici 42 de produse, sa te intorci la Biroul de Informatii, NU PUTEAI SA FACI ATATEA IN 8 MINUTE!!!
     Acestia, stiindu-se cu musca pe caciula (si o sa vedeti de ce), poate si pentru ca m-au recunoscut si au vazut ca am pus mana pe telefon instantaneu, au spus ca am dreptate si ca imi returneaza banii. A urmat urmatorul dialog:
CARMEN PLESEA : In regula, dar ce se intampla daca nu ma uitam pe bon?!
Lucrator KAUFLAND: Verificati acasa si va intorceati.
CARMEN PLESEA: Si daca nu verificam? Ramaneam furata cu peste jumatate de million de lei vechi?!
Lucrator KAUFLAND: Nu a fost cu intentie. Probabil ca a fost o greseala.
CARMEN PLESEA: A fost o hotie, nu o greseala intentionata! De unde si pana unde
?! Daca fiecare client ar fi furat in acest mod, indiferent de suma, concluzia e urmatoarea: casierele isi fac cumparaturile pe banii clientilor!
Lucrator KAUFLAND: Nu exista asa ceva, deoarece ele sunt controlate la plecare.
Atunci, intreb eu, daca eu nu am luat chiftelutele, dar le-am platit, inseamna ca ele nu trebuie sa mai existe pe inventar si nici in magazin. Sau, gandindu-ma mai departe, poate chftelutele nici nu au existat si, prin niste “miscari” ale caselor de marcat, banii furati conform
, sunt scosi din casa si bagati in buzunar. Acum ramane de vazut in buzunarele cui intrau…
       Din cate am inteles, aceste nu apar pe ecranul pe care se uita clientul la casa, deci acesta nu are de unde sa stie ca a fost furat, decat daca verifica bonul ulterior.
      Mi s-au cerut datele personale, m-au pus sa semnez pe o foaie “Derulare reclamatii produse – RETUR”, nefiind singura din acea zi sau tura, dupa cum se vede in foto.
     In prima faza, mi-au returnat banii pe “chiftelute”, apoi am intrebat de cea de-a sasea cutie de pate si, fara sa mai intrebe persoana care fusese la “verificare” (care please deja), lucratoarea mi-a returnat banii si pe aceasta. Cred ca daca ceream banii pe orice, ii primeam, numai ca sa scape de mine.
      Lucrurile nu s-au terminat aici. Am revenit, cerand sa vorbesc cu directorul magazinului. Bineinteles, ca nu s-a putut din prima si a venit altcineva la mine. Povestind de la capat ce s-a intamplat, acesta, dupa ce m-a lasat cateva minute sa astept, a revenit si m-a condus la director… Iar am povestit, am aratat bonul si mi s-au dat aceleasi explicatii anormale. 

Am spus ca eu nu pot lasa lucrurile asa. Insa, avand in vedere ca nu reusisem sa gasesc un sponsor pentru a putea s-o trimit in Moscova – RUSIA, pentru a reprezenta ROMANIA, la concursul international “LITTLE MODEL OF THE WORLD” pe BETTY KERESZTENNY - minimodel al Agentiei KAO FASHION, 9 ani, MISS "FOTOMODEL 2009" la concursul international "BEST CHILD MODEL of the WORLD 2009", MISS "I RUNNER UP 2010" si "FACE of SOL HOTELS 2010" la concursul "BEST CHILD MODEL of the WORLD 2010", mi-am spus ca pot trece peste incident, NUMAI daca Societatea KAUFLAND imi va sponsoriza plecarea acestui copil in RUSIA.
     Nu am vehiculat nicio suma, dar oricat as fi spus, societatea avea mult mai putin de pierdut daca se dorea
    Fiind la mijloc week-end-ul, de-abia dupa cateva zile am fost contactata, pe data de 21.02.2011, orele 14.22, de pe nr 0372.091.070. de catre unul dintre directorii de marketing KAUFLAND ROMANIA.
       Am povestit intamplarea din nou si CULMEA!!!, mi s-a spus ca poate aveam in cos un produs de aceeasi valoare cu chiftelutele. INCREDIBIL, DAR ADEVARAT!!! Cu filmarile in mana, nu e posibil asa ceva!!!

      



     De asemenea, dl director m-a anuntat ca nu pot sponsoriza decat cazuri sociale si nu o pot ajuta pe fetita mea.
       Acestea fiind spuse, dl.director m-a rugat sa nu fac public acest incident, considerat de dansul singular. Raspunsul meu a fost la fel de negativ ca si cel primit la randul meu.






     O alta modalitate prin care am fost furata vara trecuta, este urmatoarea:
      La raft, era o oferta de sosete. Cumparai 5 perechi si iti revenea perechea la maxim 1, 5 lei. Dupa ce am achitat la casa, am verificat bonul si, spre stupoarea mea, perechea costa peste 5 lei, deci platisem de aproape 4 ori mai mult. Am facut reclamatie si am fost cu una dintre angajate la standul respectiv, pentru a dovedi ca am dreptate. Bineinteles, ca aveam. Raftul era plin cu sosetele la oferta si pretul pe care il stiam eu. A incercat sa ma prosteasca cu faptul ca era o incurcatura, si de fapt erau altele sosetele la oferta, si eu i-am spus ca nu ma intereseaza si ca nu e vina mea. Mi-au lasat sosetele si mi-au returnat banii integral. Am semnat si atunci, la fel ca si acum.
        La postarile mele pe diferite site-uri in legatura cu aceasta hotie, mi s-au semnalat si alte nereguli si modalitati de furt, practicate de acesti colosi:
      „Eu am fost 1 singura data in kaufland si cand am vazut mucegaiul de la mezeluri si aia se apucase atunci sa spele acolo cu detergenti...mi se intorcea stomacul pe dos eram si gravida atunci,de atunci nu am mai intrat in magazin de la ei.eu sunt linistita in acest caz”
      „eu am fost o data dimineata la magazin si am platit cu cardul, 2 zile nu am mai fost acolo si stiu cu cati bani am ramas pe card....dupa 2 zile ma uit pe contul dupa internet si vad ca am fost de 2 ori la magzin :)) nu o data cum stiu eu :)) m-am invatat minte si imi scot bani de la bancomat si platesc
      „la mine mi-a spus ca nu am bani destui pe card si l-a validat de 2 ori .nu i-am spus nimic vanzatoarei ca stiu ca nu a fost cu intentie,insa a fost ceva urat asta,iar eu nu insist cand spune ca nu sunt bani pe card,sa nu deranjez oamenii care stau la rand si asteapta dupa mine...pana la urma i-am dat jumate din suma cash si jumate cu cardul si a putut asa...dar a doua oare tot nu imi amintesc cand am fost la magazin ca era asa urat afara de nici la geam nu ieseai de frig’’

     "... plus ca de Kaufland am auzit la multa lume ca au produse expirate , ma uit de 10 ori la un produs inainte sa-l cumpar dar nu stii niciodata ce e in ambalaj si de cat timp ca o data se poate modifica foarte usor cu un pic de acetona .Asta e jungla in care traim !!!!!"
      " si mie mi s-a intamplat la kaufland din rahova. cu 30 roni m-au furat, nu e o suma foarte mare, dar pana la urma platesti motorina sau benzina la masina pana acolo. banii mi-au fost restituiti."
     "Carmen draga cu parere de rau ptr toti consumatorii, dar tare mai ai dreptate !!!!se mai intampla in schimb si un alt fenomen si anume ,,,,pretul de pe raft nu este acelasi cu cel incasat, deci nu avem de facut altceva decat sa ne inarmam cu carnetel de notite si sa notam totul:)))) rahat de sistem! ia sa le traga si la acestia niste amenzi usturatoare si sa fie obligati si la despagubiri morale sa vedem daca se mai intampla asa ceva? poate ca da,,,,dar cu siguranta in cazuri izolate!" 
    "Referitor la subiectul Kaufland :
La depozitul Kaufland se dezlipesc termenele de valabilitate ale produselor si se lipesc altele, asa se procedeaza cu, conservele.
Deci, sunt sanse mari daca, cumperi o conserva sa aiba termenul de valabilitate fals. " 
    Iata ce mesaj privat am primit pe facebook, de la PM (nu dau numele decat daca doreste) 24 februarie la 00:43 
 "Buna. Eu sunt o fosta angajata la depozitul Kaufland, care acum se judeca cu ei, tocmai pentru atatea ilegalitati cate fac..
Personajul denumit director Kaufland, se numeste Grigorescu Bogdan, si e unul dintre cei mai mari hoti. de ce zic asta?motivul pt care m-a concediat, exact acest domn, este ca am anuntat ca sefa mea fura. Iar aceasta a ales sa-mi inchida mie gura..
Sunt reale chestiile cu produse expirate, si ati fii oripilati sa vedeti sobolani, pisici in depozit..viermi in produse, si multe alte vietati..
Nu te lasa, iar in cazul in care ai nevoie de informatii, sau orice referitor la acest subiect, apeleaza cu incredere, ca poate asa mai dispare mafia din tara asta, care se duce tot mai in jos.. "

   P.S. Dupa ce am postat articolul de mai sus aici pe blog, pe facebook si pe multe alte site-uri si am dat sute de comunicate de presa, am fost contactata de catre producatorii emisiunii "UN SHOW PACATOS" - ANTENA 1, pentru a aparea cu acest subiect IN EXCLUSIVITATE, la emisiunea respectiva. 
http://unshowpacatos.a1.ro/subiectele-zilei/Telespectatorii-solidari-cu-Carmen-Plesea-si-revol_2211.html
http://unshowpacatos.a1.ro/
 http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/71070/Carmen-Plesea-pacalita-la-casa-de-marcat-a-unui-hipermarket/ 
   Fiind contactati si cei de la KAUFLAND pentru dreptul la replica, acestia, au refuzat prezenta in emisiune si au trimis un raspuns oficial, prin care spuneau ca isi cer scuze pentru acest caz SINGULAR!!!
    Ei bine, numai mie deja mi se intamplase de doua ori, deci departe de a fi SINGULAR ... 
   Insa, CULMEA MASOCHISMULUI, cine credeti ca m-a sunat inainte de pleca la emisiune?!... MAMA... Crezand si ea ca poate era o greseala atunci cand am fost pacalite impreuna, in ziua in care eu eram invitata la "UN SHOW PACATOS" pentru a dezbate acest subiect, s-a gandit sa mai arunce cu banii in buzunarele hotilor. Zis si facut! S-a dus la KAUFLAND, a vazut o promotie de prosoape de hartie... 2+1 GRATIS, pretul de la raft si de pe bannerul de deasupra fiind 2,35 LEI. Ca de fiecare data, NU A VERIFICAT BONUL si de-abia cand a ajuns acasa a observat ca platise pe acel pachet suma de 11, 99 LEI, deci aproape TRIPLU !!!  ( In loc de 4,7 LEI, adica 2 x 2,35 LEI, pentru ca una era GRATIS, a achitat 11,99 LEI). Deci, in loc sa plateasca 62, 84 LEI,  a platit 69, 13 LEI, adica cu 11% mai mult... Parca era un caz SINGULAR, nu?!
  Iata ce mesaj am primit pe facebook pe data de 19 martie si raspunsul meu catre acest Gorcia Ciprian (http://www.facebook.com/?sk=inbox&action=read&tid=ced9b015e407456f8c339eda9e246b40#!/profile.php?id=100001364585192)

    • Gorcia Ciprian
    • Buna sparto !!!! Imi pare bine de cunostinta , sunt un angajat al kaufland-ului. nu stiu poate te gandestii si ce daca dar uite cum sta treba din cauza prostiei tale eminente si iq-ului tau scazut( 30) am fost demis de la locul de munca . Nu iti port pica dar iti doresc MOARTEA si sper ca gura aia a ta mare sa fie umpluta cu altceva (p_ _ _ e)( u poti sa zici ca sunt prune dar nu sunt ). Mias dori ca u sa imi dai un raspuns inteligent cum ar face unele vedete dar u sa nu o faci pentru ca nu esti o vedeta dar nici capabila de a lega 2 cuvinte .
      O alta chestie pe care as vrea sa o aduc in viata ta este oglinda , este un obiect in care te poti vedea asa cum esti ( oribila , zdreamta , penala , boarfa , inculta , retardata , clontoasa etc ) asa ca fa ceva cu tine si te rog nu mai strica viietile altora doar ptr ca mama ta este o proasta si ptr ca si u esti distrusa ok TE PUP DULCE

    • Pentru ca mi-ai jignit mama, vei aveai plangere la politie... degeaba iti vei sterge contul... toata tara va vedea figura ta, pentru ca am pozat contul tau... in primul rand, la casa de marcat, cand am fost eu cu mama, era o femeie, deci tu, cine stie, cum ai furat Kaufland-ul sau clientii acestuia, daca ai fost dat afara acum... "mi-as" se scrie cu cratima, "zdreamta" presupun ca e fiul mamei tale, iar IQ (intelligence quotient) se scrie cu majuscule... "Distrusa" asa cum sunt, am deschis ochii multora... restul e cancan... ma scuzi, ma duc sa vomit intens...
   
 






















Astept in continuare reactiile celor care au patit aceste "intamplari singulare"

  "Buna. Eu sunt o fosta angajata la depozitul Kaufland, care acum se judeca cu ei, tocmai pentru atatea ilegalitati cate fac..
Personajul denumit director Kaufland, se numeste Grigorescu Bogdan, si e unul dintre cei mai mari hoti. de ce zic asta?motivul pt care m-a concediat, exact acest domn, este ca am anuntat ca sefa mea fura. Iar aceasta a ales sa-mi inchida mie gura..
Sunt reale chestiile cu produse expirate, si ati fii oripilati sa vedeti sobolani, pisici in depozit..viermi in produse, si multe alte vietati..
Nu te lasa, iar in cazul in care ai nevoie de informatii, sau orice referitor la acest subiect, apeleaza cu incredere, ca poate asa mai dispare mafia din tara asta, care se duce tot mai in jos..
    "Sunt Adrian din ploiesti si vreau doar sa-ti mai zic ceva..aceasta manevra cu casa de marcat are un buton pe lateral si baga de la ei..am vazut cu ochii mei asa ceva in Plus...si mai fi atenta la taximetristi,au aceiasi inventie ca si casa de marcat "maimuta" de exemplu..sa zicem de unde am stat eu in bucuresti in crangasi,chemi taxiu pe ceahlaul si spui sa te duca la gara de nord..iti ia cursa maxim 5 lei iei ti-o baga de 10-12 lei,are un buton pe schimbator sau pe frana de mana..deci fi atenta..." 

 26iulie 2011
        Doar nu credeati ca simpla mea aparitie la emisiunea "UN SHOW PACATOS", in urma semnalului de alarma tras in acest articol asupra hotilor de la casele de marcat (cu sau fara cunostinta sefilor?!), i-a potolit pe cei care stau la casele de marcat si te fura cu zambetul pe buze...  
Iata o mica dovada:
     Asa cum va relatam mai sus, mama, chiar si in urma experientei de mai sus, a continuat sa faca cumparaturi la Kaufland, ce-i drept, muuuult mai atenta... 
Duminica, 24 iulie 2011, asteptand la casa de marcat (POS: 024/ Cas: 0199, Bon Fiscal 108 , ora 11:39:22),  a avut parte de o noua surpriza: cele doua persoane din fata ei au fost inselate la casa de marcat, una dupa alta, in doua moduri diferite si anume:
1. Penultima persoana dinaintea mamei mele, verificand bonul la casa, a observat ca o geanta care la raft era la pret redus la jumatate, s-a trezit cu geanta platita dublu, respectiv de 4 ori mai mult decat trebuia sa plateasca. Bineinteles ca a facut scandal si Kaufland-ul i-a inapoiat banii ( deci avea BF: 106).
2. Ultima persoana din fata mamei mele (BF: 107), vazand ca se intampla lucruri necurate la casa de marcat si-a verificat bonul si, SURPRIZA! In loc de o punga inscrisptionata Kaufland, casiera ii trecuse doua. Stiti cum se apara casiera?!? Spunand ca este incepatoare. Ma intreb oare de ce aceste casiere "incepatoare" nu gresesc si in favoarea clientilor ci numai in favoarea Kaufland-ului. Oare isi iau procent la cat fura clientii??? Bineinteles ca si pagubitul dinaintea mamei si-a primit banii inapoi.
3. Mama, fiind martora la cele doua scandaluri din fata ei si stiind ca nu are decat 2 produse in cos (o rezerva lichida pentru tantari si o bucata de muschi file), a fost ferm convinsa ca ar fi prea strigator la cer, ca sa fie si ea furata... Asa ca, a plecat acasa fara sa se mai uite pe bon. Nu mare i-a fost surpriza cand s-a uitat acasa pe bon si a descoperit o punga de 0,72 lei, pe care nu a cumparat-o. KAUFLAND-ul poate carcoti si nega cat doreste, poate interveni si spune din nou ca este o "greseala singulara",  insa dovezile celor trei inselaciuni la rand, doar la o singura casa de marcat, sunt pe camerele de luat vederi . 
 

36 de comentarii:

  1. am patit o si eu la Kaufland..era un mix de salata 7 lei si in ziua aceea era 1.5 lei pt ca era aproape stricata, in sensul ca punga era plina cu sucul de salata...am luat vreo 6 cu gandul sa le spal si sa le dau la iepurasi..cand colo la casa mi le au pus la 7 lei..desi se vedea CLAR ca sunt aproape stricate. M am intors sa le explic ca scria mare ca sunt reduse, si pretul nou, apoi au sunat pe cineva de la legume sa vina la casa, nu inainte de a le expune detaliat problema. M am dus cu domnisoara care a venit in 7 min..la raftul de legume..si stupoare..nu mai era nicio oferta si cele 2 pungi care mai ramasesera nu mai erau...adica nu am putut sa demonstrez ca era oferta si m au si mintit in fata ca nu avea cum sa fie oferta pt ca ofertele se fac doar spre seara, la produsele care expira sau care sunt aproape stricate, nu la ora pranzului. Am inapoiat salata, care se vedea clar ca trebuia sa fii nebun sa dai 7 lei pe punga..si mi au dat banii inapoi..acum cand stau sa ma gandesc si 1.5 lei era mult la cum arata..Kaufland CHIAR FURA PE FATA si nimeni nu o sa faca nimic..

    RăspundețiȘtergere
  2. culmea e ca si eu, ieri, am fost la kauf-colentina, dar inainte de a citi ce a scris carmen. Am asteptat postarea ei pana azi sa vad despre ce e vorba.Eu pastrez totdeauna, cel putin 1-2 saptamani bonurile, oricat de banale ar fi ! Ba chiar la produsele cu garantie trebuie pastrat bonul chiar si 2 ANI ! Din fericire, pe mine nu m-au inselat de data aceasta, dar e bine sa ne atentionam reciproc atunci cand apar cazuri !!!
    Sigur ca toata lumea fura , in tzara asta, dar ...!!!!
    NU UITATI ca si la alte market. se fura si trebuie sa fiti atenti si la preturile de pe raft, cand sunt inregistrate la casa, si apoi , pe bon !! SUnt diverse metode de pacaleala si e bine sa le stim, sa le transmitem tuturor prietenilor si sa nu ne lasam furati ca-n codru...!!! Chiar daca sunt straini, tot au invatat ceva de la noi !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acelasi lucru il pot spune si despre Auchan si restul supermarket-urile ... La noi se fura oriunde,insa este culmea ca daca ei prind pe cineva ca fura din magazin il sanctioneaza imediat.....pe ei cine ii sanctioneaza???? merita sa le dai cu produsele in cap si sa iti faci dreptate ca in jungla...

    RăspundețiȘtergere
  4. chestia cu sosetele am patit-o si eu :
    de fapt pretul scris mare ( de 1.5 RON) este diferenta dintre cel vechi si cel nou scrise cu minuscule.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am invatat de mica, cand mergeam cu tata la cumparaturi, sa controlez IMEDIAT bonul primit de la casa si sa verific eventual de 2 ori. Mai bine pierzi 5 minute decat sa pierzi cine stie ce suma !!!! Daca pleci de langa casa mai exista riscul sa nu recunoasca ca au pus produse in plus.
    Deci OCHII CAT MAI MARI pe bon si banii in portofel… daca dormi atunci suporti consecintele =))))))


    O zi buna in fiecare zi,
    Fulguletz_

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo Carmen! Multumim ca ne-ai pus in tema :*.

    RăspundețiȘtergere
  7. wow ! 50 de lei furați și cu tupeul înainte.
    Nici eu nu mă uit pe bonuri, dar acum după experiența ta cred că o să fiu mai atentă.

    RăspundețiȘtergere
  8. nu ar fi singura data . de craciun , matusa-mea mea a cumparat un joc lego care cica era la oferta vreo 500 de mii vechi sau ceva de genu' , printre alte cadouri , si cand a ajuns acasa s-a uitat pe bon pentru ca lasase cam multi bani la casa si cand colo daduse de fapt pe joc 3 mil vechi ... binenteles, ca s-a dus val vartej si cei de acolo au dres-o ... nu mai exista rusine in tara asta , doar hotie!

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu am cumparat de la ei un balsam de buze si la casa am platit cu 2 lei mai mult am observat imediat dar era coada si nu am mai revenit.asta sa intamplat acum 2 saptamani.

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu mi-am luat teapa la kaufland ploiesti.la baclavale. era trecut mare pe raft un pret mic si la casa mi-a luat de 4 ori mai mult. m-am intors la raft si m-am uitat mai atent..intr-un colt era scris minuscul ca de fapt pretul acela mic era pt 100g. m-am dus la informatii si am returnat produsul si mi-au dat banii.au spus ca nu e prima plangere in legatura cu produsul asta si ca o sa anunte. pe cutia de baclava era de asemenea trecut fffff mic gramajul. l-am cautat cateva minute si abia l-am vazut. vor sa te faca sa crezi ca pretul de pe raft e pt toata cutia cand de fapt e doar pt suta de grame, adica cutiite deja ambalate de baclava se vand la suta de grame...cum vine asta?
    altadata m-am pacalit cu ciocolata fineti la kg. era pe raft pretul unui alt produs, tot o crema de flori cu un nume asemanator crema fiori sau ceva de genul.nu m-am mai uitat si la cod, am crezut ca e promotie. am vazut pe bonul de casa ca m-am pacalit dar am pastrat-o totusi. m-am intors la raft ca sa vad ce m-a indus in eroare. acolo erau niste doamne pe punctul de a lua aceesi teapa ca si mine. le-am avertizat eu si n-au mai cumparat.asta e practica la kaufland peste tot nu doar in bucuresti. de fapt peste tot in romania. mai nou si la farmacie se ia teapa...aici preturile cresc de la o zi la alta, nimeni nu-i controleaza. ca sa nu mai zic ca farmacistele din ziua de azi sunt varza, sunt simple vanzatoare. habar n-au ce produse vand.

    RăspundețiȘtergere
  11. nu e nici o intamplare cum spune capatos...asta e politica lor.hai sa nu mai fim naivi. chiar ma bucur ca cineva a luat initiativa asta sa-i demaste pe toti nu numai pe ei ca vad ca protectia consumatorului nu face nimic.toti sunt pusi pe japca oriunde te-ai duce.dupa ce ca suntem amarati vai mama noastra ne mai fura si ei prin magazine. zice stoian ca tb sa verific bonul...normal ca il verific dar cat timp sa am la dispozitie sa stau in magazin sa iau toate rafturile la rand sa fiu sigura ca asta e pretul,daca nu gasesc pretul sa cauta aparatul de citit pretul care oricum nu functioneaza, sa citesc toate etichetele cu scris minuscul si sa mai verific si bonul la casa sa vad daca nu cumva mi-a batut ceva in plus. adica trebuie sa plec cu frica sa nu fiu furata in magazin? nu e obligatia lor sa fie corecti sau a opc-ului sa-i verifice ca de-aia ii platim.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu am patit-o la un mare magazin de hainute pentru copii din Militari, mi au pus un pantalonas de 50 de lei in plus. ne -am dat seama in masina, dar nu ne-am mai dus pentru ca iesisem din magazin si sotului nu-i place sa fac circ.dar o sa mai merg acolo si poate ii prind in fapt. Insa cred ca stiu ei cum sa se scuze.Oricum, RUSINEEEEEE!!!!!!!!Nesimtitii, cu 50 de lei ii mai luam fetitei ceva.....Ne meritam soarta.......

    RăspundețiȘtergere
  13. buna Carmen si eu am fost odata la Kaufland am cumparat 1 bax de apa minerala si alte chestii de o valoare f mica care nu aveau cum sa coste 120 ron :)) dar ...am plecat de la casa. zic totusi sa ma uit pe bon pt ca era f ciudat.... ce sa vezi in loc de 1 bax de apa aveam trecut 7 :)) si... tot asa am mers inapoi si mi-au returnat banii motivand ca vezi domle s-a produs o eroare... :)) . hotzie pe fata. te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Bravo Carmen!Trebuie luata atitudine. Am patit si eu la Kaufland de 3 ori (nr. mai mare de produse trecute pe bon fata de ce ai in cos, pret diferit raft-casa, la casa este mai mare, produse in plus pe bon, cand se face plata cu card se intampla cateodata sa scada de doua ori suma de pe bon). E clar, la Kaufland se fura.
    Sa va explic ce se intampla la Plus. Poate ridicati si aceasta problema. Nu stiu de ce nu s-a sesizat pana acum protectia consumatorului.
    Nu stiu de cate ori mi s-a intamplat, dar am verificat bonurile numai atunci cand mi s-a parut ceva ca nu-i in regula. De doua ori am avut situatii conflictuale, ce este mai grav, s-a intampla acest lucru in orase diferite, in Curtea de Arges a durat peste o jumatate de ora pana a primi banii inapoi. Cei de la Plus nu sunt asa amabili, ei spun ca de vina-i cumparatorul. Sa va explic despre ce este vorba. Ei marfa o au aranjata intr-un anumit fel ca sa te pacaleasca. Pretul de raft este al marfii de pe raftul inferior. De ex. sa intelegeti: am vrut sa cumpar o cutie de cafea Amigo. Pretul de sub borcan (pretul de raft) era de 9.8 lei, la promotie. La casa am platit aproape 20 lei. Cand am intrebat de ce acest pret, mi-a raspuns rastit ca nu m-am uitat bine. M-am dus insotita la raftul cu cafea Amigo si mi-a aratat ca pretul este undeva sus pe un panou aproape de tavan, nu se vedea din cauza marfii. Pretul de raft de 9.8 lei era pentru cafeaua care era pusa pe un raft inferior. Si de aici scandalul. Ei se scuza ca nu au nicio vina. Sper ca m-am facut inteleasa, pretul de pe raftul 3, de exemplu, este al marfii de pe raftul 2. Sper sa fie o sesizare catre cei care ar trebui sa auda si sa ia masuri. Va dati seama cati oameni se pacalesc asa? Cei de la tara, batrani si bolnavi, sigur. Asa se umfla buzunarele cu bani a unora care cred ca noi mancam orice si platim cu varf si indesat marfuri deja expirate, de calitate inferioara, facute special pentru anumite tari, marfuri pe care nici nu le-am cumparat. Sa auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  15. buna!:) ai dreptate puteai sa fi furata cu chiftelutele:) dar ar trebui sa ti cont de oameni nebuni si anormali cu care, o casiera sau un casier se confrunta in fiecare zi:) si poate la tine a fost o greseala pentru ca orice cifra batuta gresit poate duce la o eroare mica sau mare!:)..am lucrat in domeniu asta si stiu cum e sa gresesti fara sa vrei :) mi sa intamplat si mie.! ai dreptate multe preturi nu corespund cu cele de la raft asta gasesti in orce magazin:)! si in legatura cu produsul tau nu putea fi scanat si automat casiera trebuia sa il introduca manual! si pentru a se comite o greseala ca a ta trebuie gresita doar o singura cifra . dar tre intreb ai urmarit vreaodata displayul?:) sa vezi ce produse iti sunt scanate ? sa vezi pretul cu care intra?..nu cred ca ai facut asta niciodata!:) pentru ca voi asteptati orce chichita sa faceti un mare scandal!:) poate imi lasi si un raspuns!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveti "norma " de produse scanate pe minut , deci eu trebuie sa pun marfa in cos si sa vad in acelasi timp si ce se scaneaza ? E o smecherie ieftina . Recomand 2 metode : fie scris cu carioca pretul de la raft pe produse si verificat bonul , sau urmariti doar scanarea si cereti casierei sa opreasca scanarea pina puneti marfurile in cos .

      Ștergere
  16. Buna Carmen! E foarte bine ceea ce faci, a nu se intelege ca cei din Kaufland sunt cei mai hoti, ci ca toata gloata asta de hipermarket-uri sunt pusi pe jaf. Cred ca manevra aceasta de a introduce produse pe bonul fiscaleste totusi o "politica" de magazin, si nu vina casierei, pentru ca la finalul turei, aceasta trebuie sa predea banii in functie de Z, adica totalul casei de marcat, totalul bonurilor fiscale inregistrate pe acel terminal. Deci, mai pe romaneste trebuie sa dea " casa cu masa", asa ca ea nu isi poate opri plusul de bani. Este trist insa ca oamenii sunt fortati sa faca asta pentru a spori incasarile firmei. Succes

    RăspundețiȘtergere
  17. hahaha,,,ce av mirati oameni buni ,, doar e ROMANIA,,,,mama hotilor,,,.Referitor ca kaufland,,,am patit-o cu zaharul,,,am cumparat 2 pungi de zahar..o sticla de ulei,,,o pereche de pantaloni..si un bax de coca-cola.la casa,nu mi-sa parit nimic suspect,,dac cand am ajuns acasa..am constatat cu stupoare ca ,,,in loc de2 pungi de zahar...am platit 10...pe bunul de casa..scria..10*4.30....in concluzie... TEAPA PA MINE A FOST..

    RăspundețiȘtergere
  18. Stie cineva dintre toti cei care isi dau cu parerea si , mai mult decat atat, o mai fac si incorect gramatical, ca o casiera in K semneaza conventii si trebuie sa dea explicatii scrise serioase pentru diferentele de casa, fie ca sunt ele pe plus, fie ca sunt pe minus, cerandu-i-se sa se explice clar de unde provine surplusul de bani sau cum se justifica o lipsa? Va spun eu: NU, NU si iar NU! Stau, citesc si ma minunez cum sunt unii atat de siguri ca exista butoane-conspiratie care , odata apasate, inregistreaza in plus produse fantoma. Credeam ca am depasit etapa marcata de povestile cu Zana Maseluta, dar se pare ca m-am inselat. Si n-am sa arunc vina pe tara si sa spun ceva de genul "Asta e tara noastra, Romania!" pentru ca as risca sa fiu asemanata fix cu aceia care se lamenteaza, se plang si sunt nemultimiti de societatea asta, dar, paradoxal, tocmai ei sunt aceia care imprima un asemenea caracter la nivel national! Anyway, ma tem ca divaghez de la subiect si s-ar putea sa nu fiu inteleasa. Doar aceia care au cunostinte sau rude pot avea, cel muuult, au habar, despre cat de greu poate fi scoasa o eticheta de pret si ce implica un asa proces. Pentru cei care nu stiu, insa, n-am sa pierd vremea explicand. Revenind la casiera care a gresit, pot oferi aceeasi explicatie care a mai fost data si care are acelasi substrat, inteles etc. si sa nu-mi spuneti ca cei care dau aceeasi explicatie s-au pus de acord, unii dintre ei nici nu se cunosc.
    Chiftelutele in valoare de 50 de lei au fost nici mai mult, nici mai putin decat o greseala(neobservata la timp,pentru ca daca era observata, se putea face o stornare=anulare a produsului rezultat pe bon).

    RăspundețiȘtergere
  19. @Anonim: domnisoara care spune ca a lucrat in domeniu: chiar daca urmaresti display-ul tot nu realizezi pe moment, abia cand verifici bonul observi. si oricum nu e de datoria noastra sa citim display-ul, e obligatia lor sa marcheze corect ca de asta sunt platite si daca au gresit sa plateasca ele nu noi. asta in cazul casierelor hoate dar in majoritatea cazurilor asta e politica hipermarket-urilor care ne-au invadat piata cu produsele lor expirate in loc sa ne vindem produsele noastre autohtone..alea pe care le mai avem.

    RăspundețiȘtergere
  20. apropo de 2+1, mai aveau ei o "promotie"la sampoane. am prins-o si eu..normal. sunt pachete ambalate de kaufland cu 2 produse si scrie mare pe pachet 50% gratis ceea ce te duce cu gandul la 1+1(adica 50% din pachetul respectiv e un produs, nu ?) cand de fapt e vb de 50% din al doilea produs dar trebuie sa-ti pui ochelarii sa poti vedea informatia scrisa minuscul intr-un colt.

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim !! referitor la ce ai zis tu nu prea ai dreptate:) nu cred ca ai lucrat in domeniu sau sa ai macar o cunostiinta care a practicat acest tip de job:) a lucra 8 ore poate uneori si fara pauza:) te face sa mai comiti si greseli ...daca toata lumea asta ar plati pentru greselile lor ... cred ca 10% ar fi cei care nu ar plati nimic in rest s-ar plati pe capete!:) oricum ai si tu dreptate dar nu atat de mult incat sa iti dai cu pararea aiurea ! Aia e pararea ta .. pentru ca toti avem dreptul la o parare e o tara libera si totusi controlata si manipulata:) peace

    RăspundețiȘtergere
  22. Cine va pune sa va luati sosete din kaufland?

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu folosesc cateva tehnici esentiale pentru a preveni asemenea lucruri.
    In primul rand, casierii/ele gandesc pe principiul "nu-si da seama pentru 5 lei in plus" atunci cand cumparaturile depasesc o anumita valoare(100-150 RON). De-aceea, preferabil atunci cand mergi cu cineva la cumparaturi, este sa impartiti produsele in doua si sa platiti separat. In acest fel, fiecare poate verifica ulterior bonul.

    In al doilea rand se practica furturile "la casa". Din ce-am observat, la mai multe hipermarket-uri din Bucuresti, obisnuiesc sa-ti bage pe bon o sacosa de plastic(punga) in plus. In felul acesta, chiar daca tu observi pe bon dupa ce ai platit, gandesti ca nu are rost sa te mai intorci pentru 50 de bani("eh, da-i incolo, 50 de bani gasesc si pe jos").
    ---> Un casier are in medie pe tura de 8 ore aproximativ 100 de clienti => 40 ron/zi => 800 ron/20 de zile lucratoare.
    Sunt unii care chiar se limiteaza doar la atat, care se pot numi casieri "experimentati".
    Pe de alta parte mai sunt si "amatorii" care, de bine, de rau, profita de prostia romaneasca si baga cateva produse in plus, pe langa smecheria cu sacosa de plastic.

    La Kaufland insa(in cazul in care te-au pacalit considerabil), daca te intorci la casa si ii iei cu un ton autoritar iti iei banii inapoi.
    Daca te vad dormind pe tine, cum spuneai si tu, Carmen, te trimit la reclamatii si te plimba aiurea prin tot magazinul...
    Si in final, cand ajungi la director(dupa 30 de minute), iti inchide gura si pleci mai departe, devenind inca un roman pacalit!

    + In afara de malluri(magazine de haine, firme serioase), nu recomand plata cu "plasticul" (cardul), deoarece te fura si nici nu-ti dai seama. Te trezesti dupa 2 zile fara bani pe card si n-ai nicio idee cum au disparut, trecand mai departe.

    Chestia cu sacosile se practica oriunde. Nici nu-ti dai seama cum iti pune o sacosa in plus, asa ca cel mai bine ar fi sa veniti cu sacosi de-acasa. De ce sa mai dai 1.5 lei pe 3 sacosi cand oricum ai acasa de la precedenta serie de cumparaturi, asta daca nu le-ai aruncat.

    M-a luat somnul, ca scriam mai mult :))
    Va doresc mult succes in alegerea produselor si indrumarea Romanilor la oprirea furturilor Kaufland!

    RăspundețiȘtergere
  24. nu mancati mici gata preparati din fata magazinului Kaufland ca riscati sa ajungeti la spital cu probleme la stomac!!!!!!!!!!! va multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Normal ca aici sunt numai comentarii anti-Kaufland pt ca doamna Plesea nu accepta comentarile negative:)!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. sunt super nervoasa. iar m-am bazat pe bunul lor simt si mi-am luat-o la kaufland. azi am cumparat filtre pt cafea. m-am uitat bine in raft la pret si la cod.aveau doar 2 tipuri de filtre la diferenta de cativa bani intre ele. l-am luat pe cel mai ieftin, facea aprox 4.2 ron. am platit, mi-a dat restul ,n-am mai verificat bonul la casa pt ca nu-mi imaginam ca pana si la numai 2 produse cumparate sunt in stare sa fure(mai cumparasem si niste servetele umede pt copii). acasa m-am uitat pe bon, in loc de 4.2 m-au taxat 5.2 pe filtrele de cafea. deci 1 leu din start la numai 2 produse cumparate. niste japcari si bineinteles ca or sa dea vina pe casiera de parca noi suntem prosti si nu ne dam seama ca asa au introdus ei pretul in programul de marcat.

    RăspundețiȘtergere
  27. @Anonim din 27 febr: te-ai contrazis de 4 ori in 2 fraze ca sa nu mai spun ca ceea ce ai baiguit acolo n-are nicio logica...cel putin nu in limba romana. in primul rand din pct tau de vedere se presupune ca trebuie sa "platim" tot noi, pagubitii( no comment). in al doilea rand: nu am cum sa am mai mult sau mai putin dreptate, dreptatea e una singura si e tiparita negru pe alb pe bonul de casa.
    daca te simti cumva cu musca pe caciula sau ai mania contrazicerii esti liber/a s-o faci, dar sustine-ti teoria cu argumente logice nu asa cu vorbe in vant. peace!

    RăspundețiȘtergere
  28. Esti tare imi palce......ai mare drepatte in cea ce priveste cu sspermarket-urile

    RăspundețiȘtergere
  29. Ceea ce nu mi se pare corect este faptul ca tu ai cerut sponsorizare si nu sa ti se faca dreptate si ca urmare ai inceput scandalul, daca erai un cetatean model nu te mai injoseai in fata lor sa ceri sponsorizare ii reclamai si gata fix cum merita, prin urmare si corectitudinea ta lasa de dorit , nu esti departe de Kaufland, specific romanilor

    RăspundețiȘtergere
  30. Desi esti Anonim, ti-am lasat comentariul si iti si raspund: eram disperata sa ajut un copil care a adus multa glorie Romaniei (inclusiv in acest an, 2011) in strainatate si pe care mass media nu il promoveaza pentru ca, deh, nu are la baza niciun scandal... Daca eram ipocrita si aveam ceva de ascuns, saream peste aceasta propunere... dar NU SUNT...

    RăspundețiȘtergere
  31. am patit si eu o faza total lipsita de profesionalism din partea unei casierite, dar de la lantul de marketuri Profi si anume alt nume de produs la raft decat al produsului in sineeu nestiind pretul, il iau cu gandul ca intreb la casa, doar nu o fi mare deranj pentru aia..de unde, il scaneaza, imi cer scuze pentru deranj, ii spun ca pretul nu era de gasit la raft.. parca as fi jignit-o, m-a cam facut si chioara...macar de eram singura..dar eram cu o colega, (si am pus-o si pe ea sa se uite dupa pretu la produsu care il voiam)..... m-a luat in ras. si imi zice ca sa fiu atenta..ca era pretul acolo..preturi erau..dar de la ce aveam eu in mana sigur nu..poate era cu numele x .dar daca produsu meu e y de ce sa aibe nume la pret cu x? mai ales ca langa era deja produse x.
    .pai cum poti pune un produs milka cu eticheta de alta firma?pai de unde sa stiu eu ca ei nu sunt capabili sa pune etichetele cum trebuie.. sau imi zice ca trebuia sa ma uit dupa coduri.. pai asta inseamna ca recunosc singuri ca trebuie verificati de clienti.dar e culmea... e ca si cum vrei sa achizitionezi costum de baie dar pe eticheta cu pretu sa scrie sosete..
    .si gardianu la fel ..ii zice cu zambet idiot la casiera sa se duca sa puna eticheta cu scris mai mare .. :))) ce prosti..i-am zis ca nu e nevoie de scris mare daca pui pretu cum trebuie, in dreptul produsului care trebuie, cu numele care trebuie. de parca i-am dat in cap.. mai ales ca am intrebat-o foarte frumos..mi-a facut tipa aia niste nervi... oricum gardianu si-a pierdut zambetul tamp dupa ce i-am replicat... si mai avea si mutra de prost..atata stie atata face..

    RăspundețiȘtergere
  32. sunt greseli umane..ce teoria conspiratiei faceti aici..ni le asumam..nu am timp sa va explic dar macar va dau un sfat..CITITI MAI BINE CE SCRIE PE ETICHETA ca 90%din cazuri va uitati la eticheta care va convine nu la cea reala..nu spun ca nu sunt si greseli..

    RăspundețiȘtergere
  33. Salut, va recomand tuturor sa faceti reclamatie la O.P.C. ,se pot face on-line dureaza 3-5 min. sa faci una .Eu am facut si in 3 zie mi- au raspuns ,mentionez ca nu-s din Bucuresti dar nu cred ca are prea mare importanta .Aceste reclamatii se pot folosi in instanta ,daca e cazul ,de asemenea si raspunsul venit de la O.P.C. .Cei de la O.P.C.sunt obligati prin lege sa verifice toate reclamatiile si sa dea un raspuns.Succes.

    RăspundețiȘtergere
  34. anonim...la kaufland la campulung sunt angajati numai pe pile ,cei buni sunt dati afara,iar cei prosti sunt cei mai buni..este posibil asa ceva,ar trebui sa faceti ceva,supracasele sunt cu nasul pe sus vb urat cu casierele si cu clientii,dc oare nimeni nu vede.va rog sa faceti ceva ,sa vina sefii de la bucuresti si sa vada,dar nu pe anuntate ,sa vina toti si sai ia pe nepregatite,...multumesc...daca nu se face ceva o sa iau masuri in germania.....

    RăspundețiȘtergere
  35. Hotul de Grigorescu tocmai a plecat de la Kaufland. Si nu oricum, ci cu foarte multe suturi in fund. De ce? Pai de aceasta i-a furat tocmai pe nemti.
    Vechea tema: vanatul se transforma in vanator ;)
    Sa sarbatorim asadar! :)

    RăspundețiȘtergere