luni, 10 ianuarie 2011

THE BEST MUSIC IN THE TOWN la lansarea TIBO'S SOUL CLUB




       La inceputul lunii ianuarie 2011, chiar de Sf. ION, am avut placerea de a fi invitata de ANA MARDARE, la deschiderea oficiala a clubului TIBO'S SOUL CLUB, din Str. Covaci nr. 1 - CENTRUL ISTORIC.















      Aflat  la subsolul Restaurantului TIBO’S ITALIAN STEAK HOUSE, clubul are o capacitate de 160 locuri.





           Sub sloganul „The best music in town” si sub un management avizat in domeniul muzical, clubul aduce un plus de valoare pe scena autohtona, prin invitati cu nume sonore din lumea muzicala nationala si internationala.

 


        Fiind si aniversarea prietenei mele, IOANA POPESCU, cu care inca nu reusisem sa ma intalnesc anul acesta, am invitat-o, la randul meu, la inaugurarea TIBO'S SOUL CLUB.











 


        Evenimentul a beneficiat de prezenta invitatilor de peste hotare FLAVIUS TEODOSIU si  IRVIN DOOMES, iar din lumea muzicala autohtona, ANA MARDARE.





 


      Venit special din USA, fost membru al trupei COMMODORES (coleg cu LIONEL RICHIE),  Mr. SOULMAN,  IRVIN DOOMES,  este binecunoscut pentru succesele sale muzicale, pe care le-a avut de-a lungul timpului.



    

       O colaborare de exceptie romano – americana, a avut-o cu ANA MARDARE, la inregistrarea piesei „HEAVEN”, care a ajuns in finala EUROVISION 2008, precum si la piesa „EVERYBODY  DANCE”, ambele regasindu-se pe albumul intitulat „EU”.











     Al doilea invitat special, FLAVIUS TEODOSIU, venit din Germania, este unul dintre cei mai buni saxofonisti din Europa. Eu il cunoscusem la concertul inegalabilei GLORIEI GAYNOR.





        Din lumea muzicala autohtona, intoarsa de curand din Los Angeles, a fost  invitata o voce de exceptie, ANA MARDARE.

 
„O combinatie intre gospel, soul si rock”, dupa cum o caracteriza compozitorul si bateristul TUDY ZAHARESCU, ANA MARDARE  a castigat in 2010, la Festivalul National de Muzica Usoara Mamaia, „PREMIUL de POPULARITATE” pentru piesa „CAT IMI E DE GREU”, interpretata in duet cu CRISTINA BONDOC.








         Partea muzicala a fost asigurata de TUDY ZAHARESCU BAND. TUDY ZAHARESCU este recunoscut de criticii din lumea muzicala ca fiind unul dintre cei mai buni bateristi din Romania, dar si un cunoscut compozitor.









    Intrucat eram invitata la inca un eveniment in seara de 7 ianuarie, n-am reusit sa vad pana la final concertul, astfel incat, am revenit pe 8, in formatie ceva mai mare, alaturi de designerul SONIA TRIFAN si iubitul ei, LUCIAN si din nou, IOANA POPESCU.





Sponsorul evenimentului a fost TANIA HOTEL.



Pentru rezervari: 021.312.21.77 sau 0745.350.913
www.tibosteackhouse.ro







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu