duminică, 30 ianuarie 2011

UMANITAR - UN AJUTOR INFIM PENTRU SORINA, VA ROG!

     Pe 30 ianuarie 2011, am fost contactata pe facebook, de catre o fata care a avut un accident de masina.    Vedeti aici profilul acesteia pe facebook: facebook.com/olesia.sorina.olesia

si cititi mesajul ei de mai jos:
      "Numele meu este MARCU SORINA ELENA, am 25 si am nevoie de ajutorul dvs. Trista mea poveste a inceput in urma cu un an si jumatate, cand, din cauza unui accident de masina, viata mi-a fost schimbata.
 Aici puteti urmari stirea preluata de "OBSERVATOR" - ANTENA 1, despre tragedia din 2009 : 
http://www.youtube.com/watch?v=EzzAf-vub4U
      Dupa 2 operatii si un an de chin, m-am ales cu proteza de sold( PNC col femural drept)
     Apelez la dvs, desi nu vreau sa se creada ca cersesc mila, am terminat un master in turism, imi doresc sa muncesc , dar, din pacate organismul nu-mi permite ( nu pot sta in picioare foarte mult).
     Trebuie sa strang suma de 1.000 euro, pentru diferite analize si tratament... stiu ca nu pare mult, dar pentru mine inseamna enorm!
     Daca ma puteti ajuta cu o suma cat de mica, contul meu in lei este deschis la 
BANCA TRANSILVANIA, sucursala OTOPENI

RO21BTRL05001201U03863XX
Titular cont : MARCU SORINA -ELENA

Pana acum am reusit sa strang numai 160 lei.
Cu stima si mii de multumiri pentru ca imi impartasiti of-ul,
SORINA"
     Va rog, daca  puteti s-o ajutati cu o suma cat de mica, daca nu, macar sa postati mai departe acest mesaj umanitar.
Multumesc
CARMEN PLESEA

Un comentariu: