sâmbătă, 12 martie 2011

Interviul Primaverii 2011- HOT, SEXY, FASHION and BEAUTY with CARMEN PLESEA

EXCLUSIV (pentru Prahova) INFOPLOIESTICITY !!!




Carmen Plesea este una dintre cele mai cunoscute si mediatizate vedete din Romania.
Carmen este nascuta pe 4 decembrie 1966 in Bucuresti.
In 1985 a absolvit Liceul bucurestean “Spiru Haret”.
· Din 1996 pana in prezent este managerul general a Agentiei de Modele KAO FASHION
· Carmen se declara: “ o personalitate puternica, cu simtul umorului extrem de dezvoltat, avand un “optimism debordant (pana la instalarea crizei) “, mereu spontana, deschisa, sociabila, uneori este impulsiva, idealista, dar, in final, devine practica.”
· Uraste: prostia, incultura, violenta, lipsa manierelor, vulgaritatea, duplicitatea, tradarea, miniciuna, iprocrizia, oportunismul.
· Uraste sa fie abordata cu apelativul “Buna, ce faci ?”.
· Naturala, mereu cu un pas inaintea tuturor, managerul agentiei de modele KAO FASHION, are nenumarate aparitii in mass-media, fie ea scrisa sau tv, fiind un “om de presa “.
· Uraste toate abjectiile jurnalistilor pe seama ei si zvonurile de 2 bani, insa intotdeauna are replica la acestea.
· Este prietena cea mai buna a sexy-jurnalistei Ioana Popescu “devoratoarea de fotbalisti”, pe care o prefera datorita sinceritatii acesteia, in schimbul “vedetelor” ipocrite.
· Pasiunile ei sunt: moda, sporturile extreme, fotbalul si tenisul cu piciorul (pe care-l practica din copilarie), tablele, F1, sumo, K1 ( fiind de altfel si o femeie “puternica” n.a)
· Muzica: latino, blues, manele, r&b, house
· Actorul ei preferat este : James Bond
· Cartea preferata : Mossad
· Carmen este inspirata in viata de zi cu zi de catre: Lady Di si Maica Tereza de Calcutta
Sexy, joviala, modesta si naturala Carmen Plesea, in putinul ei timp liber, a avut buna vointa de a acorda in EXCLUSIVITATE absoluta, pentru un site din Prahova, un interviu site-ului (InfoPloiestiCity)

Carmen Plesea despre: moda, copilarie si viata ….. in Interviul primaverii 2011- "Hot, Sexy, Fashion and Beauty with Carmen Plesea"
Gabriel Dima : Carmen Plesea in “ 3 cuvinte “……

Carmen Plesea: Non conformista, puternica, sexy
G.D : C.P. a fost un copil cuminte sau un copil rasfatat ?
C.P : " Am fost un copil neastamparat, vesnic pus pe glume. Nu mi-a lipsit nimic, desi “am trait bine” si pe vremea lui Ceausescu, dar n-am fost deloc rasfatata."
G.D : Cum a fost eleva Carmen Plesea ? Eleva premianta sau de “mijloc” ?
 
C.P: " “ In scoala generala, daca aveam 10 note de 10 consecutive, primeam 100 lei… daca intervenea o nota de 9 sau 8… la revedere!, trebuia s-o iau de la capat… Mereu premianta, comandanta de grupa si de detasament, iar la Liceul I.L.Caragiale, sectia matematica –fizica, am intrat cu a doua nota la nivel de Bucuresti, respectiv 9.88…. Iar in acele vremuri se facea carte, nu gluma!… Facultatea am facut-o la seral pentru ca am vrut sa fiu independenta financiar. “
G.D : Ce vroiai sa te faci cand erai mica ?
C.P : " Cand eram mica, vroiam sa ma fac mare… hihihi…  
De-a lungul timpului ma vedeam artista, doctorita, iar in adolescenta, ma visam pilot. Chiar am vrut sa ma inscriu la Liceul de aviatie, dar am fost impiedicata de profesori si familie. “
G.D : Esti una dintre cele mai controversate vedete din Romania . Esti vedeta “scandal” ?
C.P : " In primul rand, departe de mine gandul ca sunt o vedeta… In al doilea rand, daca pentru unii m-am facut remarcata, doar asociindu-mi-se imaginea cu anumite scandaluri, aceasta este datorita faptului ca acestia nu-mi cunosc CV-ul si pentru ca sunt o luptatoare, sunt directa, nu suport sa fiu calcata in picioare eu sau cariera mea, nu suport sa fiu inselata, eu sau semenii mei, sunt o feminista convinsa, nu sunt ipocrita sau pupincurista. "
Continuarea aici: http://infoploiesticity.blogspot.com/2011/03/exclusiv-prahova-interviul-primaverii.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu