vineri, 18 iunie 2010

CE AU IN COMUN ELENA BASESCU, CARMEN PLESEA si TABOO BEAUTY CENTER?

           Joi 17 iunie, a avut loc lansarea noii locatii a salonului de infrumusetare TABOO BEAUTY CENTER, proprietar fiind REMUS, liderul trupei TABOO BOYS.
           Pentru ca tot imi demontasem unghiile false, am vorbit cu REMUS sa mi le montez din nou la salonul sau, pentru a face o demonstratie de fata cu mass media. Chiar imi doream schimbarea culorii unghiilor, efectiv ceva electric, de vara.
           I-am spus lui HENTZ ca trec sa-l iau in drum si am inceput sa ma pregatesc de cele doua lansari, intrucat, dupa orele 22.00 fusesem invitata si la deschiderea piscinei Clubului DAIMON.
           Insa, in timp, ce ma imbracam, avand televizorul deschis pe Antena 1 la “ACCES DIRECT”, aud pomenindu-se numele meu. Pac! Imi iau camera foto sa fiu pe faza. Si, ce credeti?! FAZA DE FAZA. 

           ELENA BASESCU tinuse un discurs de curand, in Parlamentul European, unde aparuse nepieptanata, nespalata la par, cu un look dezastruos, efectiv. Cei din Antena s-au gandit sa o compare cu BOB MARLEY (Dumnezeu sa-l odihneasca!) si cu CARMEN PLESEA.
          Culmea ( vezi poze din sedinta foto ), eu aveam o coafura avangardista cu 3 coarne, realizata de HENTZ, in fata audientei de la Targul ESTHETICA & WELLNESS 2010, in nu mai putin de o jumatate de ora, din colectia EXTRAVAGANZA by HENTZ. Cu aceasta super coafura, impreuna cu HENTZ si pitonii KAA si HEZ, am facut o sedinta foto in sicrie de lux de la Centrul de pompe funebre CELLINI ( exista si articole despre sedinta foto respectiva ).
           Daca e atat de greu sa intelegi ceea ce unii nu au curajul sau nu sunt in stare sa realizeze in vecii vecilor si sa faci diferenta intre o coafura de lux si “coafura” pe care o ai cand te trezesti, hai mai bine sa le bagam in aceeasi oala…
           Bineinteles ca am trimis imediat pe mess aceste explicatii celor doua persoane de la ACCES DIRECT pe care le am in lista, dar pe post nu s-a dat nimic.
    Trecand peste aceasta aparitie “notorie” la tv, am plecat spre TABOO BEAUTY CENTER, unde, pana la aparitia mass mediei , HENTZ a inceput sa se ocupe de  noua coafura de lux realizata din coditele mele, un trunchiulet de vasc vopsit argintiu (made by CARMEN PLESEA) si folie metalica argintie,
in timp ce una dintre angajatele lui REMUS se ocupa de manichiura mea.


        Invitatii ( OANA LIS, DEEA si DINU MAXER, ROMANCUTELE si RADU BARON, OANA ROMAN, IOANA POPESCU si ALINA ERIMIA = ECSTASY, etc) au inceput sa soseasca, sa viziteze salonul si sa afle ce servicii gasesc aici, multi sa glumeasca pe seama coafurii mele si a culorilor pe care mi le alesesem pentru manichiura, respectiv opt culori.
         

          
Atmosfera relaxanta, interviuri, poze, bufet suedez, servicii ale salonului puse la dispozitia invitatilor, toti asteptau prezentarea incendiara a lui ADRIAN PESCARIU.

         Ramas fara una dintre manechine, ADRIAN, obisnuit sa-i sar in ajutor (ca la ziua lui), m-a rugat sa-i deschid eu prezentarea. Am fost onorata, insa cele opt kg in plus aduse de criza mondiala in ultimul an, ma atentionau puternic ca nu prea am ce cauta acolo. Totusi, nefiind o prezentare de podium, daca tot “seman “cu ELENA BASESCU si lumea pare socata de aparitiile mele, am zis : HAI, S-O FAC SI P-ASTA! Si-am facut-o… Adica , ori la bal, ori la spital… Sau mai bine zis, am dat apa la moara celor carora le place sa se infrupte din posteriorul meu.
         Acum are presa ce comenta si de unde ma manca… hi hi hi

P.S. Si iata ca n-am gresit! "Prietenii" mei de la Antena 1 mi-au si luat posteriorul in vizor, anuntand ca am detronat-o pe "bomba sexy" .
Vorba lui mort...ulescu: "nici daca dadeam mii de euro nu-mi faceam atata publicitate!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu