joi, 25 august 2011

PACALEALA de 1 APRILIE sau UITE PARCAREAAAAAAA... NU E PARCAREAAAAAA!

25.08.2011
Pentru ca in articolul Din ciclul “INCREDIBIL, DAR ADEVARAT” sau “ CUM SA MAI FURAM ROMANII?” ( http://carmenplesea.blogspot.com/2011/08/din-ciclul-incredibil-dar-adevarat-sau.html , pe care va recomand sa nu-l ratati)
am atasat cererea mea catre ADP sector 2, de inchiriere a unui loc de parcare aferent imobilului in care locuiesc, cerere facuta inca din 14.05.2008, cu nr 5787 R. si datorita faptului ca, in urma plantarii ilegale de "stalpisori ornamentali" de catre firma VESTA in cardasie cu Primaria Municipiului Bucuresti si Administratia Strazilor, astazi 25 august 2011, m-am hotarat sa sun pentru a nu stiu cat-a oara la numerele de telefon de la ADP sector 2 si sa vad care este situatia.
Cine stie, poate ca eu m-am grabit sa ma "leg" de neregulile citite de dvs in articolul de mai sus si ei, saracii, au plantat bietii stalpisori, de-abia dupa ce s-au creat locuri de parcare, de care eu nu am fost instiintata.
Intai am retrimis online sesizarea  de mai jos, cu privire la nerezolvarea cererii respective pe adresele de e-mail: adp@xnet.ro, adp2@rdsmail.ro si pe site-ul http://www.adp2-bucuresti.ro:
"Subsemnata PLESEA ..., domiciliata in Bucuresti, sector 2, str. NADA FLORILOR nr ...., legitimata cu ...., va rog sa solutionati in regim de urgenta cererea mea de inchiriere a unui loc de parcare pentru autoturismul proprietate personala cu nr auto B ... , in parcajul aferent imobilului in care locuiesc. Mentionez ca:
1. am depus cererea in data de 14.05.2008, cu nr 5787 R.
2. din data de 22.08 2011, zeci de locuri de parcare din fata imobilului meu  si de pe strazile invecinate au disparut datorita plantarii de "stalpisori ornamentali" de catre firma VESTA
3. la scara vecina exista persoane care au 3 locuri de parcare in familie, primite de la dvs.

Mobilul la care pot fi contactata este: 0765.490.002

In asteptarea raspunsului dvs, va multumesc anticipat."

     Dupa aceea, am sunat la 021.252.77.12 si 021.77.89/ int 223 (parcari), cerand sa discut cu persoana care se ocupa de zona mea. Aceasta a fost dna STEFANICA.
I-am explicat situatia si faptul ca de fiecare data cand ma interesam de locul de parcare, raspunsurile invariabile erau: "Nu avem, nu exista spatiu, o sa construim in curand o parcare in spatele imobilului dvs, mai incercati dupa alegeri" si ce credeti ca mi-a spus?! 
Eu sunt VINOVATA ca nu am trecut mai des pe la ADP sector 2, ca nu m-am interesat si ca este IMPOSIBIL ca nimeni sa nu ma fi anuntat sa revin dupa 1 APRILIE 2012, cand se redistribuie locurile de parcare. Ce TUPEU pe mine sa afirm asa ceva!
1 APRILIE?! Da! Ma duc pe 1 APRILIE la ADP sector 2 si oare la ce raspuns ar trebui sa ma astept atunci???? PACALEALA de 1 APRILIE! ha ha ha
Va dati seama, ca pana la data respectiva, ei au toate "jocurile" facute si astepti PACALEALA de 1 APRILIE din anul urmator.
Trecand peste prosteala pe fata (pardon, de la telefon), intrebarea mea care imi vine pe buze este urmatoarea: ce este aceea o CERERE si la ce serveste sa o faci? Fug sa imi arunc ochii in DEX si iata ca nu se "pupa" cu ce mi-a transmis dna. STEFANICA.
CÉRERE, cereri, s. f. Actiunea de a (se) cere si rezultatul ei. 1. Solicitare; dorinta; rugăminte. 2. Pretentie, exigentă; revendicare. 3. Căutare, cerintă; cantitate de bunuri si de servicii necesare pentru a acoperi consumul. 4. Sesizare adresată unui organ de jurisdictie sau unui alt organ de stat pentru valorificarea, recunoasterea sau apărarea unui drept. 5. Petitie. 6.Solicitare scrisă sau orală, adresată unei oficialităti. 7. Actiunea de a (se) cere și rezultatul ei. 8. Pretentie, exigentă, revendicare....

Se pare ca inca ma pricep la limba romana. 
IN CONCLUZIE, o CERERE formulata catre o institutie a statului, datata si cu numar de inregistrare, cu adresa exacta si numar de telefon la care poti fi contactat  NU PRESUPUNE si faptul ca persoana sa se intereseze non stop, telefonic sau personal, de ceea ce a CERUT in CERERE (scuzati pleonasmul, dar e facut special)! Persoana respectiva nu trebuie sa faca altceva decat sa astepte raspunsul legal al institutiei si rezolvarea CERERII.
Dupa umila mea parere, numarul de inregistrare a cererii trebuie sa reprezinte ORDINEA CRONOLOGICA in care au fost depuse aceste cereri (trecand peste alte misculatii care se fac, gen oprit numere de inregistrare si dat persoanelor care "deschid usa cu capul", uitand de campania "www.nudaspaga.ro"). LOGIC si NORMAL, aceasta ar trebui sa fie si ORDINEA in care se rezolva.
    Asa ca, stimata dna STEFANICA si toti cei care au uitat notiunea cuvantului "CERERE", va recomand cu caldura DEX-ul si... de ce nu ?!... XANGO (ajuta extrem de mult memoria, pe langa alte 43 de afectiuni. Detalii in articolul "SANATATE - XANGO = 44 PROBLEME de SANATATE, 1 SINGURA SOLUTIE = MANGOSTANUL = REGINA FRUCTELOR = NECTARUL VIETII"
http://carmenplesea.blogspot.com/2011/08/sanatate-xango-44-probleme-de-sanatate.html)
PS: Am intrebat-o pe dna respectiva daca ar putea da aceleasi raspunsuri si in fata camerelor de luat vederi si mi-a confirmat... urmeaza sa vedem






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu