miercuri, 16 februarie 2011

Pe sistem cu SALAM, BIJU si COCOS, la "HANUL DRUMETULUI"

        
     
      Dupa ce imi petrecusem o frumoasa seara cu ANTONIA IOANA (make-up artist al Agentiei KAO FASHION), la lansarea BINGO BUCURESTI si apoi, desi eram ghiftuite, facusem o halta prin Dristor sa devoram o shaorma, exact cand ajunsesem acasa am primit un telefon.
 

      Ce sa fie? Cine sa fie? Era ALEX PAPEN, un amic, caruia ii spusesem cu ceva timp in urma ca, de la el, nu voi accepta decat o invitatie la "HANUL DRUMETULUI", numit de multi "fitza Bucurestiului".


             Zis si facut.
ALEX s-a conformat si mi-a facut surpriza sa ma invite exact cand stia ca vine FLORIN SALAM, impreuna cu



    COSTEL BIJU



            DORIN COCOS








 si celebra lui orchestra.



    
       Aranjata fiind de la evenimentul de care vorbeam mai sus, desi eram putin obosita, n-am stat pe ganduri si am acceptat invitatia.
      Am ajuns pe la ora 1.00 si nu m-a mirat faptul ca hanul era plin ochi, parca sfidand criza prin care trece intreg mapamondul.     
      Fotbalisti de la echipa STEAUA, personaje controversate din toate categoriile sociale, femei frumoase, fitze, haine si bijuterii extravagante, silicoane, etc isi dadusera intalnire la "HANUL DRUMETULUI".
       
       Se pare ca in fiecare noapte de marti spre miercuri, FLORIN SALAM canta la "HANUL DRUMETULUI", insa de data asta era o noapte speciala.
        O foarte cunoscuta cantareata de manele si un sponsor foarte puternic, atat la propriu cat si la figurat, erau veniti din Bulgaria, impreuna cu FLORIN SALAM.



     Frumoasa cantareata, cunostea piesele lui SALAM si avea miscari demne de admirat, asa ca i-a cam lasat pe toti cu gura deschisa.


       Ma refer la cei care inca nu erau inca ametiti de aburii alcoolului.



       Duetul dintre cantareata bulgaroaica si FLORIN SALAM  chiar a prins la publicul care, efectiv, se calca in picioare, in acea noapte.


      Asa ca, in curand, trebuie sa ne asteptam la o frumoasa colaborare a celor doi manelisti, care, mai mult ca sigur, va fi de succes.



In afara fumului exagerat, care mi-a stricat multe poze, atmosfera a fost incinsa la maxim iar distractia a durat pana dimineata.




     De-abia astept urmatoarea invitatie la manele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu