luni, 24 mai 2010

Din ciclul “TOATE MI SE-NTAMPLA NUMAI MIE” - "DREPT LA REPLICA TELEFONIC"

NU
RATA ASTAZI emisiunea "UN SHOW PACATOS" -Ant 1, orele 23.45! CARMEN
PLESEA aduce lumina in cazurile “LISTA lui CRACANA”(inventia asa-zisei
“jurnaliste” mara banica). "Jurnalistei" ii este frica sa apara langa
mine, ca sa n-o eclipsez, asa ca voi intra telefonic. Producatoarea emisiunii "UN SHOW PACATOS" mi-a promis ca ii va "taia" lavaliera, atata timp cat voi vorbi eu.
In cele ce urmeaza voi posta e-mail trimis de mine producatoarei emisiunii, dupa discutia telefonica avuta cu aceasta.
"Buna, Dana

Imi pare rau ca trebuie sa ne auzim in asemenea conditii.

Te rog sa citesti si acest articol, care nu a aparut numai pe blogul meu, ci a fost dat la aproape toata presa.

http://carmenplesea.blogspot.com/2010/05/lista-lui-cracana-o-facatura.html

Ai separat, in atasament, discutiile pe mess cu mara.

Ti-am spicuit si din alt articol ceva,

"Daca era vorba sa scrie de niste cazuri umanitare de care ma ocup, de minimodelele Agentiei KAO FASHION, pe care o conduc, BEATRIX KERESZTENY - 8 ani – “PHOTOMODEL 2009” sau YUNUS EMRE CIMEN – 10 ani – “BEST OF THE BEST CHILD MODEL OF THE WORLD 2008” care vor reprezenta Romania la concursul international “BEST CHILD MODEL OF THE WORLD 2010”, de spectacolul pe care-l pregatesc cu M.A.p.N. pe 1 Iunie, orele 15.00, in Parcul DRUMUL TABEREI pentru, cu si dedicat copiilor, KAO SUMMER SHOW by CARMEN PLESEA, nici nu se punea problema , deoarece aceste subiecte n-au samanta de scandal.
Poftim, uite subiect! A doua oara l-am invins in instanta pe “marele actor si cantaret” costin marculescu (STIU UNDE TREBUIE SA FOLOSESC MAJUSCULE, CREDETI-MA) cu propriile sale arme. Nici de asta nu a scris decat Emanuel Baran de la “ring”( http://www.ziarulring.ro/stiri/15644/carmen-plesea-l-a-invins-pe-costin-marculescu ) si Laurentiu Pintoi ( http://laurentiupintoi.wordpress.com/2010/05/16/costin-marculescu-infrant-din-nou-de-carmen-plesea/ )"

Sper sa te tii de cuvant cu "taierea" lavalierei marei, cat timp vorbesc eu.
Inca o data scuze lui Dan pentru ca l-am deranjat in weekend.

Multumesc anticipat.

Carmen Plesea"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu