marți, 18 mai 2010

LA SEX SHOP CU FERNANDO DE LA CARANSEBES


Desi este un personaj controversat, Fernando de la Caransebes are un suflet minunat si este un columbofil (crescator de porumbei). L-am cunoscut personal acum doi ani la emisiunea "Dimineti cu tot ce vrei" - DDTV, pe care o moderam cu Sofie Matei. 

De atunci am ramas amici si ma bucur cand ne vedem. In ceea ce priveste "aparitiile" sale din emisiunea "In puiii mei", unde Bendeac i-a copiat cateva trasaturi si a rezultat celebrul personaj, cred ca pana la urma i-au ridicat cota, el fiind invitat din ce in ce mai des la evenimente familiale si in emisiuni tv.



Shoppingul de la SEX SHOP a fost destul de nostim.
Dupa  ce ne-am distrat admirand ultimele "aparitii" in materie de sex, nici eu nu am plecat cu mana goala... Nu va ganditi la prostii! ... prea mari... doar o pereche de ochelari fosforescenti ce au pe nas.... un p...s... hi hi h
i

http://www.libertatea.ro/stire/fernando-si-a-cumparat-catuse-roz-288251.html


     Rămas fără iubită, Fernando de la Caransebeş a fost consiliat de curand de către buna lui prietenă Carmen Pleşea, care l-a iniţiat in tainele amorului cu obiecte sexuale.

    Aflat la Bucureşti pentru câteva zile, Fernando de la Caransebeş a profitat de ocazie pentru a-şi întâlni o bună prietenă, Carmen Pleşa. Aceasta a încercat să-l facă să uite de despărţirea de iubita lui şi l-a dus la un sex-shop din apropierea hotelului în care s-a cazat cântăreţul. Fernando a fost consiliat de amica sa, care i-a explicat cum funcţionează jucăriile sexuale. După îndelungi căutări, Fernando a ales o pereche de cătuşe roz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu