joi, 20 mai 2010

CARITATE - INGERASII IAMANDI AU NEVOIE DE DVS!

Iamandi Florica si Carmen Plesea
 Carmen Plesea, ingerasii IAMANDI si bunica acestora
In cele ce urmeaza am sa va prezint cazul disperat al unei familii, ai carei copii, ingerasi, cum ii numesc eu, au fost in agentia mea de modele, KAO FASHION. Mama, copiii si situatia acestora mi-au fost prezentate de catre o buna prietena, doamna Maria Marcus, mama copiilor fiind menajera acesteia. Cand am cunoscut copilasii, m-am indragostit instantaneu de ei. Bineinteles ca le-am acordat bursa gratuita pe termen nelimitat la agentie si m-am zbatut cat am putut sa ii ajut, promovandu-le cazul in mass media... Ulterior, Flori, mama copiilor a devenit prietena mea si intrucat am incredere deplina in ea, este singura care are pe mana cheile de la casa mea, intrucat ma ajuta si la curatenie. 
 Apelez la toti cei care vor citi aceste randuri, sa ajute acesti copii minunati care traiesc, credeti-ma, in cele mai mizere conditii. Ajutati-i cu rechizite, hainute, jucarii, lucruri de care nu mai aveti nevoie in casa, mobilier, un televizor, orice credeti ca va prisoseste, o suma cat de mica de bani, iar daca aveti nevoie de servicii de menaj sau contabilitate primare, nu ezitati s-o contactati pe Flori. Nu veti regreta!
EI NU CER NICIODARA NIMIC! EU CER PENTRU EI!


Iata si o scrisoare pe care mama lor a trimis-o la o emisiune "caritabila" si la care nu a primit niciun raspuns. Deh, cazul nu era prea lacrimogen sau n-a venit prin cunostinte...
"Ma numesc IAMANDI FLORICA, am 45 de ani si sunt nascuta in Rosiorii de Vede, jud.Teleorman.
Am fost crescuta de bunici, am tata vitreg, am fost un copil nedorit si am avut o copilarie nefericita din cauza lipsurilor, saraciei si a batailor pe care le luam de la bunici.
Toata copilaria am visat la ziua cand voi creste si voi putea sa fac ce vreau, sa-mi fac o viata frumoasa si sa fiu fericita. Dar unii oameni nu sunt facuti pentru fericire. S-au nascut fara noroc si sunt urmariti de ghinion tot restul vietii.
………………………………………………………………………………………………………………
Carmen Plesea si BogdanCarmen Plesea si Bogdan
Cand am venit in Bucuresti, lasand in urma toata nefericirea copilariei, eram plina de iluzii si sperante, crezand ca asta este sansa de a-mi schimba viata, neindraznind niciodata sa spun”NU” atunci cand eram nedreptatita si eram exploatata in folosul altora, pretextand ca tot ceea ce fac este pentru binele meu.
Mi-am jurat ca daca voi avea copii, le voi oferi o viata frumoasa, lipsita de griji si ii voi incuraja sa faca tot ce vor dori in viata si le voi fi mereu alaturi.
…………………………………………………………………………………………………………………….
Carmen Plesea, Bogdan si Georgiana
Carmen Plesea, Bogdan si Gabriela  la "CONFIDENTIAL"- Antena 2
Dupa ce m-am casatorit, doctora m-a anuntat ca nu pot avea copii fara tratament. Nu aveam bani pentru tratament dar am sperat ca totusi, intr-o buna zi, voi reusi sa strang banii necesari.
Anii au trecut, banii nu veneau, casnicia mea era un esec total, asa ca, la 34 de ani, de Craciun, mi-am anuntat sotul ca in primavera anului urmator, voi intenta divort, urmand sa plec in Italia sa ma angajez ospatarita.
…………………………………………………………………………………………………………………
In ianuarie, fiindu-mi foarte rau, m-am dus la doctor si nu mi-a venit sa cred ca se infaptuise “MINUNEA”. Eram insarcinata in trei luni si jumatate, am adus pe lume cea mai frumoasa fetita, urmata la doi ani de un alt ingeras. In prezent, Georgiana are 9 ani si Bogdan 7 ani).
Am fost atat de fericita si imi iubesc copiii atat de mult incat viata mea personala, nefericirea si esecul casniciei au trecut in plan secundar.
………………………………………………………………………………………………………………….
Bogdan
Bogdan, alaturi de Kaa, acasa la Carmen
Crescand copiii, lucrurile s-au complicat. Nemaiputand sa lucrez, am ajuns sa traim patru persoane dintr-un salariu, intr-o casa cu chirie plina de igrasie si extrem de mica.
Din cauza igrasiei si a conditiilor mizere, copiii mei sunt foarte sensibili si foarte des bolnavi. Am ajuns sa nu mai avem bani de medicamente si mancare, scoala, chirie si datorii.
…………………………………………………………………………………………………………………..
Georgiana
Georgiana la KAO WINTER SHOW by Carmen Plesea
La ora actuala avem peste 5.000 de euro datorii si se aduna de la o zi la alta pentru ca salariul sotului meu nu ne ajunge. El are 600 lei net/luna si alocatia copiilor este 80 lei/ luna, din care nu avem cum sa mai platim scoala si semiinternatul copiilor, 350 lei/luna chiria, 130 lei apa si lumina. In rest, mancare, haine, datorii care se aduna… Acum am aflat ca numai semi internatul va costa 1.000 lei/ luna. Fiica mea a facut 1 an de pian si visam ca anul acesta ii voi cumpara o pianina second hand, deoarece profesoara mi-a spus ca este foarte talentata... Visuri spulberate...
De aceea, am decis sa imi trimit copiii la tara, ca sa invete acolo, unde se mai poate trai cat de cat, eu urmand sa fac naveta la 2 saptamani si incercand sa mai gasesc cateva persoane carora sa le fac menaj, de mancare sau sa le ingrijesc copiii..
………………………………………………………………………………………………………………..
Florica
Flori Iamandi, mama copiilor
La scoala, se pare ca fetita mea a devenit subiect de discutie si batjocura pentru ceilalti copii, care i-au interzis sa mai vorbeasca si sa faca ce vrea pe motiv ca este cea mai saraca din clasa.
Din cate stiu, nu suntem singurii saraci din tara asta, nu m-am dus la cersit, nu am rugat pe nimeni sa-mi plateasca scoala si datoriile, dar cand vad ca familia mea a ajuns de batjocura, mi se rupe sufletul. Numai cineva care a trecut prin asa ceva stie cat de traumatizanta este o astfel de copilarie si cat de greu (in caz ca reusesti vreodata cu adevarat), poti sa-ti revii si sa-ti recapeti increderea in tine si sa nu te consideri de copil o nulitate, o fiinta inferioara celorlalti.
……………………………………………………………………………………………………………………….
Bogdan
Bogdan
Din pacate, ma vad nevoita sa va cer ajutorul si sa va rog din suflet sa-mi acceptati cazul, daca nu pentru mine, cel putin pentru cei doi copii minunati pe care ii am.
Din cauza banilor, nu-mi permit sa locuiesc in alta zona cu copiii. Batranii la care locuiesc nu vor sa ne faca contract de inchiriere, pe motiv ca le este teama ca, daca vor sa ne dea afara, nu vor reusi sa scape de noi. Asa ca , noi nu avem canalizare, in cei zece ani de cand locuim aici, m-am chinuit sa–mi car apa de la cismea pentru baia copiilor, scutece, gatit, etc si dupa cele doua operatii de cezariana, aceste greutati au devenit un calvar, trebuind si sa tai lemnele de care faceam rost de la o zi la alta pentru ca nu puteam astepta in frig, in mijlocul iernii sa vina sotul meu seara sa ne taie lemnele.
………………………………………………………………………………………………………………..
Georgiana
Georgiana
Acum doi ani am reusit sa ne bagam apa pe banii nostrii, dar nu putem cere niciun ajutor de la nimeni.
Cand am fost la asistenta sociala si am cerut ajutor pentru caldura si intretinere, am fost refuzati pe motiv ca nu avem mutatie. Tot din cauza mutatiei si a faptului ca nu ne permitem alt cartier din cauza chiriilor mari ( noi locuim in groapa din cartierul Colentina), ni s-au inchis in nas toate usile la care am batut pentru a ne cere dreptul de a fi ajutati la fel ca toti ceilalti oameni aflati in situatia noastra.
………………………………………………………………………………………………………………….
Pe podium
Bogdan, alaturi de model instructor Ruxy Chesar
Si ca sa se puna capac la toate necazurile noastre, pana in primavara, singura noastra sursa de venit, salariul sotului, nu exista. Sotul meu lucreaza pe santier si, ca in fiecare an, de la sarbatori si pana in martie-aprilie, santierul lor este inchis.
Nu stiu cum vom plati chiria pe ultimele 3 luni, daca proprietarii ne vor da afara, nu stiu cum voi reusi sa platesc sau daca ii mai pot tine pe cei mici la gradinita, nu stiu cum voi reusi sa platim atatea datorii din cauza carora imi este rusine sa mai ies din casa, nu stiu ce le voi mai pune copiilor pe masa.
………………………………………………………………………………………………………………
Carmen Plesea, KAA si copii
Carmen Plesea, Kaa si ingerasii KAO FASHION
Imi puteti spune cum as putea iesi din aceasta situatie disperata?
Dorinta mea este ca Dumnezeu sa imi intinda o mana de ajutor care sa ma ajute sa-mi platesc datoriile, sa-mi tin copiii la scoala, daca ne vom permite, sa inchiriem ceva in conditii mai decente. M-am saturat de igrasie, gandaci, furnici, pentru tot restul vietii.
Carmen Plesea si copiii
 Carmen Plesea, Roxana Bizbac si ingerasii Iamandi la Premiile KAO BEAUTY 2009

Va mai pot spune ca ma pricep sa fac Note de Intrare Receptie (N.I.R) si pot invata si contabilitate primara. Daca ma puteti ajuta cu un loc de munca, va rog nu ezitati sa o faceti.
Cu mii de multumiri anticipate, cu speranta ca veti fi INGERII MEI SALVATORI, a dvs
FLORI IAMANDI
Adresa reala : str.Parau Nicolae nr 6 sect 2
Tel: 0768.705.014"

ACESTA ESTE UN MESAJ DISPERAT! 
FLORICA NU CERSESTE CI DOAR DORESTE UN LOC DE MUNCA, CHIAR SI CA ZILIER. DACA AVETI NEVOIE DE SERVICIILE EI, O PUTETI CONTACTA!

2 comentarii:

  1. FELICITARI SI MULTA BAFTA LA STRANGEREA FONDURIILOR

    RăspundețiȘtergere
  2. in aceasta situatie am fost si eu ,doar ca eu am fost singura ,nu ma intrebati cum am crescut copii,,sincer as vrea sa o pot ajuta dar nu stiu cum ,am plans cand am citit povestea lor si mi-am amintit de mine,de vremurile in care si eu eram in situatia ei si nu ma ajuta nimeni,daca ar avea un cont as putea sa ii pun acolo cate 15 euro, nu pot mai mult pt ca si eu iau doar trei sute de euro pe luna din care trebuie sa mai platesc si chiria ,sa mai si mananc ,stiu ca nu este mult dar este ceva ,sper din suflet sa apara cineva de undeva si sa o ajute ,

    RăspundețiȘtergere